:)
Printable View
الباوند ينتظر اليورو كسر السنتر لاين على الاربع ساعات اذا اليورو كسر الباوند حايتحرك ، صح كذا؟
ارى تصحيح على الكيبل واليرو؟
:hands::hands::hands::hands::hands::hands::hands:: hands::hands::hands:
كل عام و الجميع بخير
تسلم الايادى يا مشرفنا الكريم .. يا سلام يا اخوان النضافة حلوة برضو
أخ حمدي ما هي العملات اللي اشتغلت عليها وكانت تحترم القنوات ؟؟؟
النيوزلاندي دولار والأسترالي دولار وكذلك الدولار كندي
اخبار الصفقات معاكم ياشباب؟
بسم اللة ماشاء اللة ربنا يزيدك بفضلة ونعمتةياشيخ حمدى
لو شمعة الكيبل الحالية قفلت كيل ذى سيلر هدخل شراء حتى لو ماكسرتش خط منتصف الحمراء لانها ارتدت من فايبو ومن قاع الزرقاء ان شاء الله
الاهداف خمسين نقطة لكل من اليورو والباوند ان شاء لله
شجعوا الكيبل واليورو عشان يجيبوا الاهداف يا اخواننا
تسقيفة امال.. تشجيعه امال.. تسقيفة امال.. تشجيعه امال..
تعالالى لالى لالى لالى يا حبيبى تعالاااااالى