هههههههههههههههههههه
بدي لحالووووووو
ههههههههههههههههههه
احيانا بيزيغ نضري من الشات
ههههههههه
Printable View
اختي الكريمه بالنسبه للكيبل عاد واغلق في القناه الحمراء على الديلي ولم يكن هناك كسر وهذا يدل والعلم عند الله انه في مزيد من الصعود. يجب ان تقرري ما هي افضل نقطه للتعزيز او اغلاق الصفقات على الصفر حتى لا تتضاعف المشكله ولكن هذا القرار يكون افضل بعد تكون القنوات حتى تعرفي الاتجاه العام له في الساعات القادمه وهذا اكبر مثال وتعقيب على كلامنا سابقا انه يفضل اغلاق كل الصفقات يوميا حتى ولو على خساره حتى لا تكبر المشكله
قصدك يكون عم سباخ "اللى كان منورنا النهاردة وقبل كده واتروق النهاردة عالهوا" عمل لنا سحر فى المنصات؟؟هههههههههه ولا اقولك يجعل كلامنا خفيف عليه وبلاش نجيب سيرته احسن نلاقوه ناطط لنا دلوقتى زى فرقع لوز وده بيلزق زى القرادة.. ههههههههه
طالما ال تريد نزلت واشتغلت عندك خلاص اعتمدها افضل وسيبك من ويندسور واس اى جى
الديلي يمثله شارت اربع ساعات وماشي بالعرض كمان
طيب تنصحني افتح صفقة شراء لو طلع عشان احافظ على الهامش ...ولا اقفلها على الخساره ؟؟
الديلي على شارت القنوات يمثل اتجاه الشهر والأربع ساعات تمثل اتجاه الأسبوع والساعة تمثل اتجاه اليوم
هذا اللي فهمته من الدكتور .......يعني لما نتاجر نشوف شارت 4 ساعات وندخل باتجاهه وهذا يوضح اتجاه هذا الأسبوع مالم يحدث كسر باحد الاتجاهين
مشكور اخوي على ردك علي ونصيحتك لي..