هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههه
يا رااااااجل .. بعد كل ده طلع تشارت النص ساعة ههههههههههههههه..ولا يهمك يا عزيزى
Printable View
هههههههههههههههههه المعذرة كلها من الشيخ حمدي
اشكرك ابو جومانا على النصيحة فانا اخدت درس من اللى حصاللى وبقالى فترة بتابع معكم فى صمت وبدرس وبتعلم وابتديت اشتغل كويس وام يوسف بارك الله فيها معايا لحظة بلحظة
ده كده زى الفل ولوز اللوز..طالما معاكى ام يوسف فلا داعى للقلق.. وبعدين بقالها فترة مش بتشارك ..ان شاء الله تكون بخير.. بس امانة عليك يا اخت نور لو بتتواصلى معاها تقوليلها بيقولك احمد الديب على الرغم من ان العفاريت هجموا علينا اليومين اللى فاتوا بس هوا موقف رش الميه قدام المنتدى والبخور والنسكافيه لحد ما تيجى وتنورنا تانى ههههههه.. بس ماتنسيش بجد
استاذة انصاف كفاية كدة اجازة نفتقد تحليلاتك الجبارة
يا سلام لو تنورنا بمشاركة يدكترة:CEDP_Stealer_Animat:ongue:
الواحد نفسه ينام تلت اربع ساعات كده :yawn: عشان يصحصح ويفوق للشغل من بدرى :boxing: بس حاسس انى اول ماهدخل انام السعر هيكسر ويطير ويطلعلى لسانه :CEDP_Stealer_Animat
هههههه-حاضر استاذ احمد هبلغها وان شاء الله تكون معانا عن قريب وتبخر الجروب انت عارف العيد بقة والزيارات كل سنة وانت طيب
الأخوة الكرام كيف نخلي متصفح أوبرا يحدث الصفحات لوحده كما قلتم وبالأخص أبو معاذ ( والحزر مش بتكتب كده ياأبا معاذ ولكن بالذال اللي قلت لك عليها الحذر الحذر هههههههههههههههه)