السلام عليكم وكل عام وانتم بخير
يا جماعه هل في مشكله في القنوات للكيبل !!!
Printable View
السلام عليكم وكل عام وانتم بخير
يا جماعه هل في مشكله في القنوات للكيبل !!!
في شيء غريب مع القنوات يا شباب ؟؟
وش المشكلة ؟؟
السلام عليكم
كل عام وأنتم بخير وين الناس لسه بيعيدوا ولا إيه هههههههههههه
احد يشوف لنا مشكلة القنوات مع الكيبل في منصة وندسور
سلام عليكم شباب وصباحكم نادى ويومنا اخضر ان شاء الله..
وينك يارجل انا ابدأت الشغل ودخلت بيع على اليورو والباوند لأنه كسر السنتر هل دخولي صح ياأحمد الديب
انا اقصد سنتر الزرقاء من فوق سواء الباوند أو اليورو
الملف المرفق 293698
اللي باع من فوق مع اختبار السنتر لقناة الكبيرة الزرقاء تمام يكون هدفه حد القناة الصغيرة السفلي وننتظر سلوك سعري للشراء و البيع
ا
الله ينور عليك ولكني أخذت السعر من تحت شوية من 3796 هل سيصل الى السهم المشار اليه في الشارت؟
اليورو كسر من ساعة الساعة الواحدة صباحا سنتر الزرقاء ياباشا
اتوقع يا أخوان صعود لاحظوا اغلاق الشموع جميعها عاكسة عند حد القناة الزرقاء