الحمدلله على كل حال وان شاء الله درس كلنا نستفيد منه
ومعوضه بأذن الله
ننتظر يوم جيد ان شاء الله ويارب يكسر لفوق علشان الدخول الخاطئ
ان شاء الله خير
Printable View
الحمدلله على كل حال وان شاء الله درس كلنا نستفيد منه
ومعوضه بأذن الله
ننتظر يوم جيد ان شاء الله ويارب يكسر لفوق علشان الدخول الخاطئ
ان شاء الله خير
اخواني ياليت نبلش ننظم نفسنا
يعني علأقل نتخلص من مشكلة المنصه اللي عامله قلق
صاحب الموضوع قال نعتمد منصة الباري
ليش مانوحد المنصه ونريح نفسنا وبلا هاللخبطه ؟
انا عن نفسي الباري وبس وياليت الكل يوحد المنصه
بسم الله الرحمن الرحيم
اولا شرف ليا ان الكتور جمال يكون رأيي زي رأيه و انا لما كنت لسه في بداية الموضوع و بشوف احيانا الدكتور زعلان كنت بستغرب و اقول هو زعلان ليه :016: بس دلوقتي عرفت انه كان عنده حق في كل كلمة قالها و بشوفه بيشرح حاجات اتشرحت اكتر من عشرين مرة و بعد كل ده الناس مش عارفه هوا ليه مش بيرضى يشارك كتير
ثانيا . عندي بعض الافكار اللي ممكن تخلي موضوع خبرتي يرجع للوضع الطبيعي اللي المفروض يكون عليه
- المبتدئين : اي مبتدا قبل ما يسال او يبدأ يطبق الموضوع لااااااااازم يقرا ملخص الاستراتيجية لان 90 % من الاسئلة مكررة و هناك في الملخص هيلاقي المؤشرات و التمبلت و كل حاجه هوا هيحتاجها
-الاخوة المحترفين : مفيش حاجه اسمها حققت كام نقطة النهاردة او حققت كام في الميه و و و و ...... الخ
اللي عايز يفيد اخوانه بجد يقول انا دخلت من النقطة كذا عشان
1-
2-
3-
و خرجت من النقطة كذا عشان
1-
2-
3-
و مرضتش ادخل من النقطة الاخرى بنفس الطريقة
بكده هيكون فعلا بيساعد اخوانه من غير فرض عضلات او اسلوب التحدي
-اخيرا : اهنا مش موضوع توصيات . مينفعش واحد ييجي و يقول انا دخلت غلط و السعر عكس و و و ..... لو انته دخلت صح يبقى هتعرف من الملخص امتى يكون العزيز و فين و بكام اما لو دخلت غلط فاهنا مش هنقدر نساعدك لان استراتيجية خبرتي بتقول اننا ندخل من مناطق محددة و نخرج من مناطق محددة ..غير كده ملناش دعوة بالسوق و منعرفش ايه اللي ممكن يحصل ................ و لو كان الشخص محتاج مساعدة بجد ممكن يرسل للاخت انصاف او اي اخ من الاخوة اللي مشهود ليهم بالخبرة و يشرحله الوضع و ان شاء الله هذا الشخص مش هيتاخر عليه اطلاقا
ايه رايكم ؟
لا حظوا اخواني هذا الترند على الاربع ساعات الذي تحول يوم 7 12 اللي فات من مقاومة قوية لدعم قوي احترامها السعر ويعود لاختبارها عدة مرات ويرتد وباذن الله متوافة تماما مع النموذج الشهري في تحقيق هدفه و لهذة الاسباب ان شاء الله امل في تحقيق الهدف
كلام رائع اخي وياليت ايدنا بأيد بعض ونرجع نرتب اوراقنا
ونكون ايجابيين حتى مانضيع وقت عالفاضي
ياليت نحط ايدنا بأيد بعض
نبلش نشتغل بنظام
نبدأ بتوحيد المنصه
وبعدها نبلش نعمل باك تست ونوزع المهمام
وبعدها ننظم رحلة المليون بنفسنا بعد ما نكتشف اخطائنا
شرأيكم ؟
يا اخوان بالنسبة للاستراتيجية اين نغلق عقد التعزيز واين نغلق العقد الرئيسي للكيبل مشكورين
اعتقد اللي امس دخلو شراء على الباوند مفروض بعقد صغير جدا فقط 10% من العقد اصلي يعني لو عكس 100 نقطه واغلقته مايضر خسره تافه تعوضها 10 مرات بصفقه وحده مع اتجاه الترند
رائع جدااااااااااااااااااااااااا يا رشدي باشا
دايما بتعجبني اقتراحاتك
انا شايف فعلن ان ممكن يتفتح موضوع للاعضاء الجدد يتعلموا فيه و بعد فترة دكتور جمال هوا اللي يقرر مين مين منهم بقي عضو معتمد و يقدر يشارك فالموضوع الاساسي
قتراح رائع و شايف ان فيه ناس كتير موافق عليه
انا شايف انك ممكن تعمله استفتاء في موضوع لوحده و لو الاغلبية وافقت تكلموا دكتور جمال فيه
ايه رايك؟