يا حبى شروط الرينج وصول السعر لهاى الشمعة اللى قفلت فوقه وده لم يحدث
Printable View
حبيت اسأل الدكتور جمال، برمجت اكسيرت الرنج حسب طريقتك لكن لحظة السعر يتدبدب عند الرينج ، الإكسير يقوم بهدج و الهدف ربع الريج لكلى الصفقتين ، مارأيك يا دكتور وشكرا
الريبوبت في المرافق
انا داخل من 1.5650 و ان شاء الله الهدف الحد العلوي للقناة لاكن صعب الوصول اليه سنرى في انتهاء اللجلسة هل سيحدت هدا الانعكاس و ياريت يكون قوي
بصراحه يا دكتور ما شاء الله صفقة امبارح كانت اكثر من رائعه
تفتكر بعد ما نخلص ها نعرف نحلل كده
ههههههههه
بيتهيالى مش ممكن هههههههه
انا بقول كده برضو ههههههههههههههه