لا يا احمد
معلش يا اخوانى اقروا شوية الشروط كويس قبل ما تشتغلوا على الحقيقى اذا سمحتم
حتى فلنفترض ان دى نقطة الدخول
احنا مش بنعزز بعد 50 نقطة يا احمد
ويارب تكون شغال ديمو حتى تتقن الاستراتيجية
معلش انا مش ملاحق اكتب عشان السعر بيتحرك بسرعة
Printable View
ماشالله عليك يادكتور
بس المشكلة يادكتور بالنسبة الي بطلت افهم شي
يعني كيف بعنا من 15748 وعززنا بعد 22 نقطة بس
ولماذا لم نعتبره سلوك الاستك ؟
من باب التعلم فقط ياسيدي
جزاك الله خيرا
واحب اقول لحضراتكم انه (اذا) طلع تانى لحد 755 باذن الله هابيع من اول وجديد
ونعيد تانى نفس الكرّة
وربنا ييسر
ماطلعش يبقى الحمد لله وبارك الله فيما رزق
غريبه
مع انو شمعة الكسر عندي اكتر من 150 و كان الدخول من 1.5648 و عززت من 1.5748 حسب ما قرأت في الاستراتيجيه و الهدف للجميع هو 1.5668
و لكن كلام الدكتور صاحب الاستراتيجيه هو المعتمد طبعا
السلام عليكم
كيفك ابو ياسر بس ممكن سؤال يا غالي في امل السعر ينزل 630 اليوم
بعنا من 748 عشان كل الاسباب اللى انا ذكرتها اثناء البيع (راجع المشاركة)
وعززنا بعد 22 نقطة عشان لقيت انها نقطة قوية جدا
وكمان نقطة دخولنا الاولى قوية (ولله الحمد) فكونه يرتد 22 نقطة من دخولنا القوى دى حاجة غريبة ههههه وعشان كده عززت والحمد لله ضرب الهدف ضربا مبرحا :)
اما سلوك الاستيك فده مش اى نوع من انواع الاساتيك خالص
الاستيك السعر بيكون ماشى فى رينج نقط قليل جدا (راجع المشاركات برضة)
اللهم لك الحمد
خرجت +40 كل هذا بفضل رب العالمين
ثم ابوياسر
الف مبروك للجميع
الله تعالى اعلى واعلم
انا باشتغل على رد الفعل للسعر
فعلى حسب شكل وسلوك السعر باخد قرارى
ولا اجزم انه هايروح كذا او هايعمل كذا
يعنى مثلا لما نزل بالمنظر ده
حتى لو طلع (زى مانا قلت سابقا) انا مش هابيع
واعتقد انى باقى اليوم اجازة (بل هاقوم انام كمان عشان ايدى ما تاكلنيش ههههه)
اشوفكم على خير