اريد ان اطرح سؤال على دوي الخبرة في خبرتي ما هو اقصى عدد نقاط الربح التي وصلتموها في الكيبل بس علما ان اقصى ربح وصلت اليه هو 450 نقطة في شهر العامل الدي ساعد كتيرا هي استراتيجية الرينغ لاني ناوي ان شاء الله تجربتها على ازواج جديدة ارجو ابداء رائكم
Printable View
اريد ان اطرح سؤال على دوي الخبرة في خبرتي ما هو اقصى عدد نقاط الربح التي وصلتموها في الكيبل بس علما ان اقصى ربح وصلت اليه هو 450 نقطة في شهر العامل الدي ساعد كتيرا هي استراتيجية الرينغ لاني ناوي ان شاء الله تجربتها على ازواج جديدة ارجو ابداء رائكم
السلام عليكم
يوجد برنامج لشركة الباري تبحث عنها في تطبيقات الابل ستورس تستطيع من خلالها متابعة الشارت بس للاسف مافيك تنزل مؤشرات بس فيك ترسم بشكل تقريبي عليها وتقدر تستخدم فايبو ناتشي
وهناك برامج اومنصات اخرى في متجر ابل ستورس عسى اجبت على سؤالك
لكن اجد ميني لاب توب افضل كونه فيه برنامج ويندوز ومافي اي مشكلة في تنزيل المنصات عليه كون الشركات كلها تدعمها دون استثناء
السلام عليكم ورحمة الله
كما أقول دوما أن الدكتور جمال جزاه الله خيرا, يستحق دعوة بظهر الغيب في الصلاة, وهذا ما أستطيع فعله له جزاء لما قدم
ولكن عندي طلب بسيط أرجو أن يتقبله وكذلك الإخوة المشاركين في الورشة
ياريت و الدكتور جمال يأجل الإضافات الجديدة اللي عايز يبدأها من اول السنة, ويخليها في بداية شهر فبراير
لأن خلاص الامتحانات على الأبواب, فياريت يبدأها بعد الامتحانات
وفي كل الأحوال جزاه الله خيرا
على ديلي شمعه عاكسة قوووية
بعد كسر القناة الحمراء هل ادخل البعقد كامل او عشر العقد لانه مازال ضد الاتجاه العام ؟؟ لانه شمعة عاكسة تعطي تأكيد قووي للهبوط
يبدو أن صفقة اليوم بيع على الكيبل وذلك للأسباب التالية :
1- كسر القناة الزرقاء لأسفل على شارت الساعة
2- شمعة ارتداد قوية على شارت الدايلي
3- فقط لا غير (مش كافي يعني!!) :)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أسأل الله التوفيق للجميع وعلى الخصوص القائد العام الدكتور جمال والنائبة الفاضلة الأخت إنصاف
وأن يجزيهما بكل حرف تعلمته منهم أضعافه من الخير
بالنسبة لي فاستخدم جالكسي إس 2 واستخدم للبيع والشراء تطبيق الشركة الموجود في الماركت
أما يالنسبة للشارت ومتابعة طريقة خبرتي فاستخدم برنامج يتصل من الجوال إلى جهازي المكتبي حيث أقوم بمتابعة حركة الزوج عن طريقه واسم البرنامج PhoneMyPC
وبهذه الطريقة تجاوزت عقبة التواجد خارج المنزل
ودمتم بخير
ازيك يا بشمهندس أحمد :eh_s(7):
و انا الحمد لله تمام و سعيد جدا بردك الجميل
و اتمنى تكون بألف خير و سعاده و نشوفك أحسن مهندس ان شاء الله
و بصراحه انا بصيت على امكانيات النت بوك و بدأت أكون فكره كويسه عنه
و اقتنعت بأمكانياته جدا من خلال البحث فى جوجل
و ان شاء الله هيكون ده الحل النهائى :asvc:
شكرا على مساعدتك يا غالى
لكن نفس المشكله المينى لاب غير مسعف بالمره بالنسبه لى
و جزاك الله خير :eh_s(7):
شكرا على ردك اخى الكريم
و مدام هينفع افتح صفقه يبقى مش مهم سواء الحساب حقيقى او ديمو اكيد
اظن يو اس بى موديم باقه شهريه هى الحل الأمثل
لأصحاب الاعمال الاداريه و المكاتب خارج المنزل
و أظن ان الحل الأمثل بشكل عام هو النت بوك فعلا
شكرا لك يا اخى و جزاك الله خير:eh_s(7):
السلام عليكم ورحمة لله وبركاته
يوم مليء بالارباح ان شاء لله
سلوك الاستيك عبارة عن شموع صغيرة تتبعها انطلاقة للسعر
كنت عاوز اسال ازاي نفرق بين سلوك الاستك و بين ان السوق اصلا نايم و هادي و مفيش تداول كتير زي في الفترة الاسيوية