اذا بتقصد خطوط الدايفرجنس.. والله يااخى حاولت قبل كده لكن تقريبا غير قابلة للتعديل لانى مالقيتش حاجة فى اعدادات المؤشر تخلينى اغيرها لكن الالوان وباقى الاعدادات بتتغير عادى
Printable View
السلام عليكم ورحمة لله وبركاته
صباحكم اخضر ان شاء لله ، هم مستعجلين كذا ليه من الصبح بقى لهم يومين بيكسرو وحنا نايمين :)
اليورو خلاص هايبدأ القصف تمسكوا بالهدف
ليه قائد الكتيبة
والا مش شايفنا
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههه ،حلوه هههههههههههههههههههههههههههههه
انا بشيل حديد برضه هههههه، وتعبان من اليوم الي قبله ، نمت امبارح من تعب وصحاني واحد قليل الادب الباوند يابرنس مانت عارفه ، سيبه هو حد حايشه؟ ، نقوم نصلي صلاة ربنا مو على شان الله يغفر لنا
هههههههههههههههههه شورايك في الراب ميوزك؟؟؟؟
اهلا ياقائد كتيبه صباحك سكر
ماتيجو نفطر سوى فول وشكشوكه وعدس وكبده
:)
شباب دام في اخبار قوية من جد
حايرجع السعر الى سعر الافتتاح
وعليكم السلام ياقائد الكتيبة وجزاك الله خيرا للسؤال
هناك واحد يضايقنا من بدري مش عارفين نعمل معاه اي شئ ربنا يهديه ويرحل
كل يوم احنا موعودين بواحد ثقيل الدم يعكر مزاجنا