ونعم بالله اخى احمد
Printable View
ونعم بالله اخى احمد
1.5934 بحجم 2 لوت ولن يتبقى معى مارجن سوى 140$ وبيع يورو دولار من 1.3844
سوال لو سمحتو انا داخل شرا على الكندي والاخ ينزل شنو الوضع
هل له صعود والا خلاص اطلع من العقد
إغلاق الأربع ساعات إجابي يدعم مزيد من الصعود
ايش رايكم إخوان ؟؟؟
ايش بيصير مع صفقتنا ؟
السلام عليكم
برضو مش حعزز دلوقتي .... مش مستعجل لاني الى الان لم ارى شيء يدعو للتعزيز واذا يوجد فعليكم تصحيحي
انا خسارتى ليست بسسب هذا الموضوع ولكن با اتباع توصيات يوميه على الباوند دولار للاخ ماجد ومش عارف اخرج حتى الان املى الوحيد الان فى الله وفى الاخت انصاف
أخت أنصاف ايش رايك بإغلاق ال4 ساعات ؟؟؟
ياجماعة ادارة رأس المال . ادارة رأس المال . ادارة رأس المال . لازم نلتزم بإدارة رأس مال صارمة بالذات لما نكون داخلين عكس الديلى .. دا لو احنا فى اتجاه الديلى المفروض ان اقصى مخاطرة لإجمالى العقود المفتوحة بما فيها صفقات التعزيز لا تتعدى 10% من رأس المال .. فما بالكم لما نكون عكسه ؟؟ التعزيز جزء اساسى فى هذه الطريقة فلازم قبل ما ندخل السوق نكون عاملين حساب الارتداد قبل المكسب لان هوا ده اللى هيخلينا نقسم اللوتات صح مابين عقد اول وتعزيز اول وتعزيز تانى لو لزم الامر .. بحيث انك لو ضطريت تعزز مرتين يكون اجمالى المخاطرة 10% كحد اقصى..
اللي بايع الباوند...اقصى انعكاس سيكون له بين ال 6100 و6120...لكن مصيره الهبوط باذن الله..وافتتاح السوق سيوضح كل شيء باذن الله
يا اخى احمد انا كده كده بالله الحساب ضايع وقسما بربى اكثر من 15 الف جنيه خساره فى 15 يوم ربنا يبارك فى المتداول العربى انا ما عاد لدى اى امل غير الخساره وستكون اخر مشاركه لى واخر عمل لى فى الفوركس على الاطلاق
السلام عليكم
شو احسن نقطة للتعزيز لليورو حسب توقعاتكم ؟