طيب كويس يااخى الحبيب انك موجود..فين ياجماعة بقيت الاخوة..محمد طولكرم وانصاف وكى اوف دارك وام يوسف وسيزار والباقى ..يااااااااااااااااااااااااااخواننا فينكم؟
Printable View
كما قلنا من قبل مااحد يرد على حد من هؤلاء اللي عاويزين يعكروا علينا صفائنا
:asvc:
انتو لسه صاحيـــن وسايبين اليورو
ايه رأيكم يكون هدفنا عاليورو خط الفايبو الاخضر 123 لتقاربه مع قاع الزرقا.. وهنتوكل على الله بيع للكيبل مع الكسر للحمرا..
البيع مع اعادة الاختبار لخط الوسط من 1.3720 والهدف 1.3620 ايه رايكم
أخي أحمد انا حطيت هدف اليورو قاع القناة الزرقاء
والله الموفق
على بركة الله يااخت ريم ويااخى الرمز هدفنا قاع الزرقا عاليورو ..وحطيت هدف الكيبل عند الفايبو الاحمر 161 ..طبعا مع ملاحظة السلوك السعرى مهم جدا
على بركة الله شكرا اخي احمد
ادعوا الله معى ان يسترها معانا النهاردة ان شاء الله لان قمة العشرين الاقتصادية هتجتمع فى كان وهيناقشوا ازمة اوروبا وهيحاولو يتوصولو لحل ويارب يفشلو هههههههه عشان اليورو والكيبل يتزحلقووووووو وما تفاجئنا بأى قنابل من العيار الثقيل الغير متوقعة..
الساعة كام علشان نقفل الشغل ونتابع من على المدرجات أعني قمة العشرين ههههههههههههه
ياااااااا اهل الله ياللى هنا.. يااااااااجماعة ..مفيش حد هنا ولا ايه :yawn:.. ياخواننا العنكبوت عشش عالمنتدى من قلة الاستخدام :eh_s(10):.. يعنى انا دلوقتى لوحدى مع اليورو والكيبل !! :0014: إهئ إهى إهئ ..
:whistling::whistling::whistling:
الله معك ثم انا معك لم ترد على السؤال
أستاذ أحمد الديب
اريد أن أجعل الخطوط التي تظهر على الشارت اللي بتكون رفيعة أو منقطة أريدها بخط عريض هل ممكن عمل شئ في ذلك
طيب كويس والله انك صاحى اخى الكريم انا حسيت ان كل الناس نامت.. لدرجة ان حسيت ان حد زقنى فى اليورو والكيبل وطلع يجرى هههههههههه وانا لسه شايف سؤالك على فكرة.. مش عارف الساعة كام بالظبط بس هنعرف بكرة الصبح من سى ان بى سى او من العربية.. عموما كده كده لازم ناخد حذرنا عشان:
الساعة 11.45 المؤتمر الصحفى للمركزى البريطانى حول معدل الفايدة للباوند
الساعة 2.30 معدلات الشكاوى من البطالة للدولار
الساعة 2.45 المؤتمر الصحفى للمركزى الاوربى حول معدل الفايدة لليورو
هههههههههه اظن دلوقتى بتقولوا اعوذ بالله .. انت ايه اللى مصحيك ياعم البومة انت :0006:هههههههههه دى اخبار لقولها فى وشنا كده عالمسا :no3:ههههههههه امال عشان تعرفوا انى بومة اصلى يعنى مش اى كلام :rudolph:.. بس عموما التوقع للاخبار كلها بيصب فى اتجاه الهبوط لليورو والكيبل ان شاء الله .. وطالما شايفين انى بومة فانا هاسكت خالص :shutup: احسن برضو ده حتى الكلام بيوجعلى بقى هههههههههههه
لالالالالالالالا ياعم أنت حمامة خير شكرا لهذه الأخبار ربنا يجعلها في المصلحة