المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el deeb
من حكمدار العاصمة الى السيد ابو العربى القاطن فى بورسعيد
لاتدخل شراء عالاسترالى الذى ارسلت فى تحليله
الاسترالى عليه الغربان الثلاثة
الاسترالى سيهبط هبوط قويا
الاسترالى سيهبط هبوطا قويا
وعلى كل من يعرف مكان السيد ابو العربى ابلاغه هذا البيان العاجل على الفور
ههههههههههههههههههههههههههه
لا ومش بس غربان تلاتة مكتملين الشروط ..ده معاه استوكاستك 5-3-3 متشبع شراء وقطع عكسى وهيبدأ النزول يامعلم
بس خلى بالك احنا فى نعاية السوق وممكن الاتنين يفتج على فجوة.. ياخسارة لو الفرصة دى من بدرى شوية .. مش نصيبنا