مسا الفل علي الكل ام يوسف رجعت و بتمسي علي اقوي باب في اكبر منتدي في الوطن العربي :ongue:و راجعة تستأنف نشاطها و في ايديها مقشة أنظف بيها الباب من اي ناس ملهومش لازمة :mad_argue:و في التانيه بخور عشان الحسد و العين الزرقا :0006:و بحضر النسكافية عشا اصطباحة بكرة :boxing:و أجندتي جنبي و الكمبيوتر قدامي و الماوس في ايدي و القنوات علي الشارت و بإذن الله أسبوعها موفق و زي الفل:015:

