هههههههههههههههههههههههه
عبد الرحمن اللى قفلك الصفقات هههههههه ده اكيد مش نتيجة الحقد بتاعى طبعا .. اكيد رمووزة بيه هو اللى نشك العين الوحشة دى ههههههههه "فرصة وهوا مش موجود بقى" ههههههه..
بس قولى صحيح.. ازاى انت بتدخل النقطة بسنت ؟؟ اتصدق انا بقالى سنتين فى الفوركس عمرى ماسمعت عن نقطة بسنت !!!

