والله زهقت حالي وانا انتظر
Printable View
والله زهقت حالي وانا انتظر
احمد ... ازاى اعرف اتابع الاخبار لحظيا ؟؟؟
السلام عليكم
المفكرة ياباشا
مفكرة المتداول العربى
استاذة انصاف بعت اليورو عند 4011
تنصحى بالتعزيزفين؟
مارايكم بزوج الاسترالي / دولار
بص ياباشا.. انت لو تمام فى الانجليزى مش هتلاقى احسن من قناة بلومبيرج الاقتصادية .. ولو انجليزيك مش قد كده تابع قناة سى ان بى سى عربية من الساعة 8 صباحا الى الساعة 10 برنامج البوصلة ومن الساعة 2 مساءا الى الساعة 4 برنامج اسواق العالم لانهم بيبثوا تقارير تحليل واخبار مع افتتاح البورصات الاوربية والامريكية بالاضافة للنشرات الاقتصادية لقناة العربية ايضا ممتازة.. وسجل فى موقع شركة AVA FX اكونت عادى وادخل على المركز الاخبارى وهتلاقى كل كبيرة وصغيرة بتحصل فى الاسواق العالمية لحظيا يعنى لو حد عطس فى لندن هيجيلك برد فى ساعتها
اخى الكريم محمد هو اخونا بحراوى يقصد بث مباشر للاحداث الاقتصادية لان المفكرة مش بتجيب كل شئ ..بتجيب بس الاخبار المجدولة .. يعنى ساعات يبقى فيه تصريحات طارئة او مفاجئة او شئ من هذا القبيل مش موجود على المفكرة .. يعنى النهاردة مثلا توصولوا لحل فى الاتحاد الاوربى لشطب نصف ديون اليونان واتفقوا على توسيع ميزانية صندوق الانقاذ الاوربى.. ودى اخبار مش موجودة فى المفكرة ومش هتعرفها الا من خلال متابعة القنوات او النشرات الاقتصادية او مركز اخبار لايف
للافاده الدولار فرنك عمل نموذج مكتمل للراس والكتفين على الاربع ساعات والهدف
0.8480
اتمنى التوفيق للجميع
ملحوظة:دخولك على مسؤليتك الشخصية
الاخبار ايجابيه للدولار ... يعنى المفروض الكيبل واليورو يريحوا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!
تحية طيبة
الأخ الكريم أحمد الديب
الأخبار الأيجابية للدولار تسير بالشقلوب !!!!!!!!!!!
ما هو رأيك ؟؟؟؟؟