أعادة الإختبار للباوند والهدف حدود القناة الزرقاء اليس كذلك ؟
Printable View
أعادة الإختبار للباوند والهدف حدود القناة الزرقاء اليس كذلك ؟
ممكن يكون هدفك الاول حد الزرقاء وهدفك الثاني الفايبو الاخضر حسب قناعتك أخي.. ربنا يبارك لك
اتوقع اليوم سيكون يوم شراء للباوند واليورو والعلم عند الله
معذرة الأخت ريم هل ندخل مباشرة مع اغلاق الساعة أم ننتظر لللإختبار على حدود القناة الحمراء
صباح الخير
شمعه الباوند واليورو شكلهم على ذي رووف والهبوط الى حد القناه الحمرا للاختبار
طبعا أخي الكريم ننتظر اعادة الاختبار
الباوند على الاربع ساعات ممكن يعمل اعادة اختبار لحد القناة الحمراء ومنتصف الزرقاء والفايبو
اتمنى اعرف رأيك أستاذة انصاف
عفوا أقصد اليورو
السلام عليكم وصباح الخير
طبعا الباوند يعتبر وصل للهدف (80%) من الزرقاء
الاخت انصـــــــــــاف ................. سؤال اذا سمحتى ....... وقتى لا يسمح للمتابعة اللصيقة لفرام الساعة ... انا اعمل بنفس بنود الاستراتيجية على فرام الاربع ساعات و استلهم الترند من اليومى ... و احقق صفقات ناجحة على الديمو حتى الان و لكن مازلت فى التجربة ...... و لكنى افتقد بشدة للفـــــــــــيبو و مؤشر الرنج ... فالفيبو يجب ان يرسم على الهاى و اللو الاسبوعى او الشهرى بدلا من اليومى و الرنج ايضا يجب ان يحسب متوسط الرنج الاسبوعى لــ 14 اسبوع بدلا متوسط الرنج اليومى لـ 14 يوم ...... السؤال هل ما اقوم به سليم ؟ السؤال الثانى من يساعدنى فى اعادة برمجة المؤشرين على متطلبات العمل على الاربع ساعات ..... و شكرا مقدما على وقتك يا غالية
:0006::0006:ينفع كدة أرضة كله يجيب التارجت و إحنا نايمين طب نعمل إحنا إيه بقيت اليوم
ساكتين كذا ليه من الصبح؟؟؟؟ ماتتكلموا شويه خلوني اصحصح :)