رد: من سيربح المليون.....!!!!
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المستحيل_
بسم الله ... على بركه الله
توصيه اضافيه ليوم الاثنين 14-4-2008
GBPUSD
SELL : 1.9905 OR MARKET
TP1 : 1.9850
TP2 : 1.9830
SL : 1.9940
نصيحتي الخروج دلوقتي والاكتفاء بالربح لان من وجهة نظري المتواضعة شايف ان السعر صاعد
رد: من سيربح المليون.....!!!!
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FOREX STAR
نصيحتي الخروج دلوقتي والاكتفاء بالربح لان من وجهة نظري المتواضعة شايف ان السعر صاعد
مع احترامي لوجهة نظرك بس يعني ايه اكتفاء بالربح الصفقه لسه مفتحتش اصلا
والسعر فعلا صاعد بس في ريزيستانس 1.9920 يعني احتمال كبير السعر يرجع تاني
احنا بنتناقش وبرضو احب استفيد من كل الاخوه الموجودين وعلى الاخص الاخ المستحيل لانه صاحب التوصيه
رد: من سيربح المليون.....!!!!
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FOREX STAR
نصيحتي الخروج دلوقتي والاكتفاء بالربح لان من وجهة نظري المتواضعة شايف ان السعر صاعد
اشكرك اخي الكريم على النصحيه النابعه من القلب
لكن التوصيه لم تتفعل لغايه اللحظه
وانا ما زلت مع التوصيه بكل حيثياتها
مركز دخول
هدف
وقف
واسال الله عز وجل التوفيق للجميع
كل شخص لم تتناسب التوصيه مع قناعته وتحليله انصحه بعدم الدخول
رد: من سيربح المليون.....!!!!
إسمحوا لي بإبداء إعجابي بهذا الموضوع الرائع وهو ليس بغريب على صاحبه
:0031:
وإعتبروني من المتابعين الجدد إن شاء الله
رد: من سيربح المليون.....!!!!
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المستحيل_
بسم الله ... على بركه الله
توصيه اضافيه ليوم الاثنين 14-4-2008
GBPUSD
SELL : 1.9905 OR MARKET
TP1 : 1.9850
TP2 : 1.9830
SL : 1.9940
تحقق هدف التوصيه
لكن....لم تتفعل
لذلك يتم الغاء التوصيه
وان شاء الله ساضع فرصه قريبه
وفقكم الله
رد: من سيربح المليون.....!!!!
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
بسم الله ما شاء الله بارك الله فيك وجعلة فى ميزان حسناتك
رد: من سيربح المليون.....!!!!
بسم الله ماشاء الله توصيات ممتازة اخى المستحيل
رد: من سيربح المليون.....!!!!
هل يوجد توصيات لهذا الصباح؟
رد: من سيربح المليون.....!!!!
بسم الله... على بركه الله
الثلاثاء 15-4-2008
EURUSD
SELL : 1.5835 OR MARKET
TP1 : 1.5800
TP2 : 1.5780
TP3 : 1.5765
SL : 1.5860
____________________________________
AUDUSD
SELL : 0.9275 OR MARKET
TP1 : 0.9245
TP2 : 0.9220
SL : 0.9305
ان شاء الله
والله يعلم
رد: من سيربح المليون.....!!!!
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المستحيل_
بسم الله... على بركه الله
الثلاثاء 15-4-2008
AUDUSD
SELL : 0.9275 OR MARKET
TP1 : 0.9245
TP2 : 0.9220
SL : 0.9305
ان شاء الله
والله يعلم
توصيه الاسترالي حققت الهدف الاول +25 بيب
الحمد لله
رد: من سيربح المليون.....!!!!
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المستحيل_
بسم الله... على بركه الله
الثلاثاء 15-4-2008
EURUSD
SELL : 1.5835 OR MARKET
TP1 : 1.5800
TP2 : 1.5780
TP3 : 1.5765
SL : 1.5860
____________________________________
AUDUSD
SELL : 0.9275 OR MARKET
TP1 : 0.9245
TP2 : 0.9220
SL : 0.9305
ان شاء الله
والله يعلم
الاسترالي حقق الهدف الاول +25 بيب الحمد لله
اليورو ضرب الوقف -25 بيب الحمد لله
رد: من سيربح المليون.....!!!!
بسم الله على بركه الله
GBPUSD
BUY : 1.9665 OR MARKET
TP1 : 1.9700
TP2 : 1.9720
TP3 : 1.9740
SL : 1.9610
ان شاء الله
والله يعلم
رد: من سيربح المليون.....!!!!
بسم الله... على بركه الله
EURUSD
BUY : 1.5785 OR MARKET
TP1 : 1.5820
TP2 : 1.5835
TP3 : 1.5850
SL : 1.5735
ان شاء الله
والله يعلم
رد: من سيربح المليون.....!!!!
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المستحيل_
بسم الله على بركه الله
GBPUSD
BUY : 1.9665 OR MARKET
TP1 : 1.9700
TP2 : 1.9720
TP3 : 1.9740
SL : 1.9610
ان شاء الله
والله يعلم
جزاء الله خير اخ مستحيل
انا كنت باسال الاسعار البتنزلها دي بسعر البيد ولا بتعمل حساب الاسبريد
وكنت عايز اعرف الصفقه دي اتفعلت ولا لسه ؟
وجزاك الله خير
رد: من سيربح المليون.....!!!!
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Elkawi
جزاء الله خير اخ مستحيل
انا كنت باسال الاسعار البتنزلها دي بسعر البيد ولا بتعمل حساب الاسبريد
وكنت عايز اعرف الصفقه دي اتفعلت ولا لسه ؟
وجزاك الله خير
لا بد من حساب السبريد
الدخول بالارقام الموضوعه