صباح الخيرات يا معطي ...
أنا كان عندي أقتراح عشان مش كل شوية نغير المنصة ... لو ممكن حد من أخواتنا ف قسم البرمجة يحل المشكلة دي و يخلي المؤشرات تشتغل علي اي منصة .. تبقي حاجة رائعة
Printable View
صباح الخيرات يا معطي ...
أنا كان عندي أقتراح عشان مش كل شوية نغير المنصة ... لو ممكن حد من أخواتنا ف قسم البرمجة يحل المشكلة دي و يخلي المؤشرات تشتغل علي اي منصة .. تبقي حاجة رائعة
الله يسلمك ياباشا
انهي مشكلة يامرشال مشفاهم.. هى عامة المؤشرات كلها بتشتغل على كل المنصات
المشكلة تكمن ان كل شركة لها توقيت غير التانية+ ان كل شركة الاسعار بتبقا مختلفة بنقاط بسيطة بس طبعا النقطة الواحدة بتفرق فى الاغلاقات
لذلك ده ملهاش علاقة بالبرمجة خالص
ايوة بالظبط ياكيمو الله ينور عليك طبعا الافضل انتظار اغلاق اسفل 8005 وعشان كدة انا كتبت ان الاوردرمخاطرة وكنت عايز ادخلها عشان الحقها من اولها خاصة اني كنت في الصلاة
وحزعل جدااااااا لو طلعت لقيته طار لتحت لان الفرصة ده متابعها ومستني اخد القرار بقالي 3 ايام
وانا قصدي على مروحة جان الى سامر بيستخدمها
تعرف ياكيمو اهى ده فعلا غلاسة الاسبوع ده
تلت تربع الاوردرات لو لاحظت كلها بتجري ومتديش فرصة للدخول برغم انك بتبقا عارف انه نازل
وعشان كدة لو تابعت الاسبوع ده انا كنت مضطر ادخل مبكر كثيرا على الساعة لاني لاحظت المشكلة ده
وفى نفس الوقت كنت بحاول مزودش العقد وبخرج باى ربح لاني اصلا داخل من غير ما اكتملت كل الشروط
مساء الخير للجميع
الكيبل لو اغلقت شمعه الساعة تحت الدي لو ممكن فرصه للبيع
جمعة مباركة على الجميع
استاذ معطى اريد ان اسمع رايك في الاسترالي
انا بعت من سعر 0822 فهل يكمل هبوط للزاوية 45 ام الانعاكس عند حد القناة الصاعدة....
اغلقت الاوردر حالا على + 15 والله الحمد والشكر
سبب الخروج المبكر:
اولا اغلاق على دوجي ساعة يجب احترمها ...
ثانيا والاهم عايز انام مرتاح وانا مبفكرش فى اوردر مفتوح خلال اجازة الاسبوع واقدر استغلها فى التعلم شئ جديد فى بحر الفوركس
مع العلم ان النيوزلندي ان شاء الله حيتهبد بقوة وكنت حاطت امل عليه النهاردة ينزل بقوة ولكن للاسف نزلته كانت ضعيفة .. فمفيش مشكلة بارك الله فيما رزق اسبوع جيد ومربح للورشة كلها ونكمل الاسبوع القادم على خير
وحنزل بعد قليل كشف حساب الاسبوع كاملا
اجازة موفقة للجميع
تقبلوا تحياتي
+معطي+
::::::::::::::::كشف حسابي للاسبوع باستراتجية القناة الثالثة ::::::::::::::
(https://forum.arabictrader.com/t148470.html)
اجازة سعيدة للجميع
تقبلوا تحياتي