ربنا يبارك فيك يا أستاذ معطي ولكن بما أني مبتدئه لسى ماتعلمت الفيبو فأتمنى توضح المناطق بأرقام تقريبيه مثلا :
يتأكد البيع في حالة الأغلاق تحت منطقه الفيبو التي تساوي؟؟
عشان أخلص من الأوردر بأقل خسائر ممكنه ,, ومعليش غلبتك معايا
Printable View
ربنا يبارك فيك يا أستاذ معطي ولكن بما أني مبتدئه لسى ماتعلمت الفيبو فأتمنى توضح المناطق بأرقام تقريبيه مثلا :
يتأكد البيع في حالة الأغلاق تحت منطقه الفيبو التي تساوي؟؟
عشان أخلص من الأوردر بأقل خسائر ممكنه ,, ومعليش غلبتك معايا
والله يا معطي حبيبي انا بستخدم التالي و الحمد لله عندي ربح ثلبت و ممتاز على مدار 10 سنوات ...مش دعاية لي والله انا بحب الكل يستفيد و يا ريت لقدر افييدكم بكل سؤال انا جاهز ان شاء الله و لو كان في تاخير فاعذروني لمشاغل الدنيا
1- مراوح جان
2- الزوايا
3-الفلك
4 فايبو
5-ترند
6-القنوات و السحري:اعتمادها في الدخول
7-مربع التسعة
منعا للتشتيت و باخذ الاذن منك ساقوم بشرحها جميعا بشكل مبسط بالترتيب مع حضرتك
السلام عليكم
اخر النزول اليوم لو كسر 2360 هو 2300 و من ثم الاستقرار بمناطق ال 2444-2500 لاعادة اختبار القناة
ومن هناك اتوقع الهبوط الكبير يوم الجمعة القادم و الاثنين والله اعلم
فرصة للشراء بشوفكم بعد الصلاة
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
تقبل الله ياسامر
بالنسبة للشراء حسب طريقتنا لا يوجد شراء مدام اغلاقات واضحة اسفل السحري
لذلك يجب الانتظار لتأكيد البيع بكسر الزيكو والزاوية لاسفل
او شراء بكسر الزاوية العلوية + السحري لاعلى
تقبل تحياتي
EURUSD
لكم التعليق
ارى البيع شخصيا رغم انه لم يتضح
اوردر سكالبنج نيوزلندي حالا
هدف 10 ستوب 10
التفاصيل المشاركة القادمة
اذا لم يتفق تحليلي مع تحليلك فلا تدخل
الملف المرفق 330087الملف المرفق 330088
قولت العب شوية مدام فاضيين هههههههه
خرجت حالا + 5 ولله الحمد والشكر
سبب الخروج: مرور اكثر من 15 بدون تحقيق الهدف
سبب الدخول: اغلاق اسفل السحري ساعة و4 ساعات وده لما بتظهر يبقا لازم السعر يرتد غصبا عنه... وحنلاقي كمان ان السعر اغلق اسفل الفيبو البيعي 38+ اغلق اسفل القناة فكان داعم للهبوط ... ومازالنا ننتظر كسر السنتر لتأكد دخول البيع الاكبر
تقبلوا تحياتي