تصدق غريبة فعلا ياسامر.. احنا الاتنين على ويندسور بس اماكن الشموع مختلفة ... امممممم مشفاهم ايه ده صراحة
يمكن حصل عندك ابديت واحنا لسة ؟حجرب كدة اشيل تسطيب البرنامج واعمله من جديد
Printable View
الملف المرفق 337277
والله ياقصقص كما ترى بشارتي على ويندسور... 3 شموع اغلقت فوق الزاوية وليس اسفلها كما عندك+ فوق السحري
فكان اوردر شراء بهدف الزاوية المقابلة والى جابها الان بالنقطة بالفعل
المشكلة الان فى تغيير المنصات ياشباب لازم توحدوا المنصة.. الافضل حتى الان كما ارى هى ويندسور
ياجمعاتك يا معطي 60 نقطه خضرا علي الزعيم والحمد لله ربح الاسبوع بيجي يوم الجمعه
السلام عليكم
انا اليوم فتحت اوردر بيع وهي شراء بسبب اختلاف المنصه الحمد الله على كل شئ
تم حل مشكله اختلاف المنصه
الشرح في الصور
انا دخلت بيع استرليني دولار 1.5995 وهو قريب من خط المقاومة على الديلي هل يعتبر الدخول جيد ؟
معطي النهارده كان في حاجه غريبه اول مره اشوف الزوايا اليوميه والشهريه شبه منطبقين اوي كده وميكونش في اول يوم في الشهر
السلام عليكم
معلش أنا وصلت متاخر جدا بس لو حد يقدر يقولى مكان آخر ملخص للطريقة و لو في مؤشرات ولا حاجة
شكرا لكم
السلام عليكم اسبوع موفق للجميع
رجعت المنصه تعمل مثل اول عندي بدون فواصل عطلة الاسبوع ما بعرف عند الجميع او لا