شكرا لذوقك ياباشا
وبالعكس اغلط براحتك.. لازم تكتب مناطق دخولك عشان اقدر اعرف نقط ضعفك فين فى الاستراتيجية .. واظبطهالك
وانا معاك ان شاء الله لغاية ما تتقنها
تقبل تحياتي
Printable View
:::::::اليورو :::::::::
الملف المرفق 337975
** اليورو الان على الساعة اسفل الزيكو+ السحري+ منتصف الثالثة+ على 4 ساعات انسايد بار
** هنا اوردر بيع على الاقل للتصحيح بهدف الفيبو الشرائئ 61 وهو ايضا مربع 9 .. بستوب اعلى الزيكو ب 5 نقط
اى استفسارات انا معاكم
تقبلوا تحياتي
تم الدخول فى صفقة البيع فعلا من 1.2851 ^_^ بهدف الفايبو الشرائى
ربنا يستر الواحد داخل النقطة ب 10 دولار :D ادعولنا ... :)
كيفك اخ معطي
انا عنجد زعلان من الاي صار في ورشة الفوليم يمكن رح تكون اضافه ممتازه للقناه الثالثه
الملف المرفق 338018
طلع ضرب الستوب بفرق بسيط .. وراح نازل جايب الهدف .. يلا الحمد لله على كل حال.. والستوب كان بسيط 20 نقطة.. اترقب فرص اخرى للدخول ان شاء الله .
توصيتك كانت جيده بس اللي خوفني شئ واحد ....انا استخدم طرق كثيره و كلها اعطت خروج ..!! معقوله الكل يربح ههههه :D
اهلا اهلا ياباشا.. اولا بس توضيح بسيط.. انت عارفني كويس انا لا اعطي توصيات .. بل بشرح الطريقة بنقط دخولي .. للتعلم
وفعلا نقطة الدخول النقطة وتحديد نقطة الهدف وصلها بالملي.. بس المشكلة فى الستوب اضرب قبل الهدف للاسف ولله الحمد. :)..
وفعلا زى ما انت قولت مستحيل الكل يكسب هههههههههه
في فرصة بيع علي اليورو اغلاق ساعة اسفل السحري مع تكون دبل توب
للمتابعة