بسم الله ماشاء الله
اول مشاركة فعلا بس الله ينور عليك ولا كانك متابع من زماااااااان :ongue:
تحليلك لا كلام بعده
بالفعل الترند هابط امامنا فيفضل الدخول فى عمليات البيع فقط عند تحقق مفاتيح دخولنا كالبين بار او الابتلاعية
ولكن ايضا امامنا نموذج ابتلاعي شراء يمكن الدخول معه شراء ولكن بهدف بسيط لانه عكس الترند والهدف حيكون اول مربع 9 التقيل وليس الهدف الى انت حدتته خاصة لانه رد السعر لاسفل فاصبح يعمل كاول مقاومة تقابل السعر الان
ولكني لا اعمل مع المجنون نهائيا لذلك مشعارف هل يحترم طريقتنا ام لا
فياريت من تجربتك معاه تقولنا رايك فيه مع طريقتنا؟
وايوة كدة ياريت نشوف ابداعاتك معانا علطول
تقبل تحياتي:asvc:

