شكرا يا سلاحف
منور الاجنور والله مع اخوك
Printable View
يا أخوان السعر إرتفع ، ما العمل الآن ؟!
الصبر ياشباب الي لتزم بادارة راس المال يصبر ويعزز من فوق عند فيبو 161 وراح يصادف عند خط المنصف على الديلي يعني بعدها الهبوط
عزز فى نقط قويه زى ما الاستراتيجيه بتقول
يااااااااااااااااااااااااه فرقت معايا نقطة علشان أمر التعزيز يفعل :(
يلة نستنا اما الهدف او التعزيز ان شاء الله .
يا اخوه التزاموا بالاستراتيجيه،،،
الخروج كان من التعزيز الاول على
نقطه الدخول كما فعال الاخ ForexTrader1.
شباب اغلاق الساعه احتمال كبير يكون فولنج
نقول يارب وان شا ءالله تغلق فولنج ذي روف
الدخول كان بيع من نقطة 1.5693
و تم التعزيز من نقطة 1.5763
و رجاء لا داعى للقلق و التوتر
فقط الانتظار و المتابعه
همسه :- استغل وقتك فى الاستغفار
صحيح الأخبار مالها دور في استراتيجيتنا لكن خبر البطالة في امريكا جاء بالضبط موازي لتوقعاتنا
طيب منصة باري لسه على اغلاق الاربع ساعات فيها ساعة مش ممكن السعر ينزل فيها ويقفل بره الحمرا على منصة باري؟؟؟