انا عن نفسي مشتري الكيبل
والستوب
1.5965
والهدف
1.5047
والله يستر
Printable View
انا عن نفسي مشتري الكيبل
والستوب
1.5965
والهدف
1.5047
والله يستر
شغالين استاذه على تعليماتك ومتابعين في صمت
شارين وعززنا من الحد السفلي للقناه
اختي انصاف عاوز رايك
انا اشتريت من 620 ولما نزل الي 600
عملت هدج كسبت منو 20 وقفلتوا من الحدود السفلي للقنوات
ودلوقتي مفتوحة البيع
بس اللي مقلقلني انوا قفل جوا الاربع ساعات
الكيبل
والله الموفق
تحية طيبة
قد تكون كذلك نظراً الى هذا التذبذب
ولكن لا المثلث ولا المستطيل غير واضحين عليه
وعامة تحليل القنوات العادى لا يتعارض مع سلوك ما يسمى الاستك أوالأرجحة او التذبذب
السعر قريب من منطقة التعزيز
ويجب الحرص والخروج عند ظهور سلوك للهبوط
السلااام عليكم يا احلى ناااس
يوم اخضر ان شاء الله
استااذه انصااف
في حاااال اغلااق الشمعه الحاااليه لليورو يكون الدخول شراء تماام كده ؟؟
هل اليورو للشراء لو اغلق فوق القناه كاغلاق ساعه ؟
تحية طيبة
صباح الجمال واجمل وردة ام يوسف
تمام
ونقطة التعزيز جيدة
انت كده ممتاز وبرافو انك استغليت
فرصة الهبوط بالدخول فى الهيدج
وخروجك من الهيدج فى مكان آمن ممتاز جداً
الحمد لله على السلامة أختي إنصاف منورة الورشة
أرجو التوضيح كيف اتخذنا قرار الشراء والشارت على الأربع ساعات قد كسر حدود القناتين الحمرا والزرقاء ودخل بالقناتين والمفروض أن نفكر بالبيع