انا داخل معاك بيع يا احمد .... انا بس مشكلتى ان الكندى مدى شمعه انعكاس للبيع ولا اروع .....
Printable View
انا داخل معاك بيع يا احمد .... انا بس مشكلتى ان الكندى مدى شمعه انعكاس للبيع ولا اروع .....
خلى بالك دى حالة طارئة لانه الساعة 3 صدر خبر الفائدة للكندى بتثبيت السعر عند المستوى الحالى وهذا طبعا سلبى للكندى فضعف جدا امام الدولار .. ولذلك لم نرى تأثير على الكيبل واليورو لان المتأثر هو الكندى.. اما لو الخبر كان يخص الدولار فكنت هتلاقى التأثير طبعا واضح
تصدق بالله يا استاذ احمد قاعدة من الصبح رشيت ميه و عملت نسكافيه من 7 الصبح و قلت النهاردة جنجبر من بدري بإذن الله و الاقي لك عم الباوند و اليورو ينقطواااااا لغايه ما زهقت و قلت اقوم بقاة التقيتم بيعملوا شقلباظات علي الشاشة و مش عارفة ادخل حلفت ميت يمين يا قاتل يا مقتول هههههههه دخلت خدت غطس بيع في اليورو علي 3910 عند الفيبو و عشان كنت جبانة طلعت علي 3885 و قلت يا فكيك و الله الي حصل في السوق النهاردة قله أدب ههههههه
السلام عليكم
هل المحطه القادمه 6070 ؟؟؟
ولكم تحياتى
برجاء مراقبه هذه النقاط 5985 -6003 - - 6020 -- 6035 --6075
السلام عليكم
انا الان اشتريت باوند بعد ظهور الشمعه العاكسه التي اغلقت مره اخرى في الحمراء وجعلت هدفي خط المنتصف للقناه الحمراء
وهذا طبعا بسبب تشبع البيع للباوند فوق الفايبو البرتقالي وارتداه منه ..... الصفقه مفتوحه للنقاش معكم
وتحياتي لكم
بالتوفيق ان شاء الله
حسب تحليلي ننتظر اغلاق الساعه الحاليه واذا كانت ايجابيه بإذن الله سوف اشتري عقد اخر وانت اشتري ايضا عقد باصغر لوت واذا عاد اغلق صفقه البيع وعزز من هناك برضو بلوت صغير واتركه ولنهايه اليوم نتابع واذا لم تغلق الصفقات على ربح نضع لها ستوب لوس وننام مثل امبارح
الا تتذكر يا أحمد ان تحليلات الاخت انصاف من بدايه الشهر حتى الان للباوند انه صعود وكل مرحله بيع ما هي الا تصحيح .... الا تتذكر هذا
واليوم هو شراء لانه الى الان لم تظهر اي شمعه بيع الا على الساعه الثانيه وهي كانت تصحيح لشراء اليوم