صفحة 1675 من 2200 الأولىالأولى ... 675117515751625166516691670167116721673167416751676167716781679168016811685172517752175 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 25,111 إلى 25,125 من 32997

الموضوع: ... خبرتى ...

الصورة الرمزية ensaf
    ensaf غير متواجد حالياً مـتداول ذهـبي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة KEYOFDARK مشاهدة المشاركة
    الله يبارك فيك ،تابع الدولار كندي والدولار فرنك اذا كسرو الفايبو البرتقالي ممكن يجيبو هدفك للباوند ولله اعلم

لا لا لا
    لا يجوز التنقل بين العملات
    تشتت وضياع فرص والوقوع فى مأزق
    التركيز ثم التركيز ثم التركيز
    التخصص ثم التخصص ثم التخصص

كل العملات يسلكون نفس السلوك مفيش حد احسن من حد
    واللى تعرفه احسن من اللى متعرفوش

آخر تعديل بواسطة ensaf ، 16-11-2011 الساعة 08:25 PM
    توقيع العضو
    (( ولسوف يعطيك ربك فترضى ))
    خبرة 13 عام - محترف التحليل الفنى للعملات الأجنبية (فوركس)

الصورة الرمزية tulkaremillar
    tulkaremillar غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو محمد نضال مشاهدة المشاركة

يا سلام دا اجمل من أنك تخبيه في توقيعك
    لكن اسمحلي : الكيبل ميتعانقش يا حبيبي
    دا ينضرب بالجزمة ويتقطع قطع و هو طالع نازل

تحياتي يا طولكرم
    الله يحييك اخي ابو نضال
    هو فعلا ما بتعانق بس انا بروض فيه عشان يطاوعني

الصورة الرمزية قائد كتيبة
    قائد كتيبة غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

لكن صديقي احذر اخاف يجيب خويها والربع ويهجم عليكم
    على العموم انا معكم

الف مبروك الارباح وللشباب والف شكر الاخت العزيزه انصاف

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة KEYOFDARK مشاهدة المشاركة
    هههههههههههههههههههه الوعد برى المدرسة

الحمد لله رب العالمين ، وكل الشكر لدكتور والاستاذه
    آخر تعديل بواسطة قائد كتيبة ، 16-11-2011 الساعة 08:33 PM

الصورة الرمزية سعود الشريف
    سعود الشريف غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ForexTrader1 مشاهدة المشاركة

و أضف إلى ذلك كل مشاركات المجاملات و المزاح و الكلام الذى لا طائل من ورائه
    أنا أرى أن بعض الأخوه يتعامل مع هذا الموضوع كصفحه شات و هذا أدى إلى انه أصبح من المجهد للكثيرين متابعه الموضوع مع كل هذه المشاركات التى لا تفيد فى المتاجره الفعليه
    و أحيانا تضيع بعض الأفكار أو المشاركات الهامه فى زحمه الموضوع
    أرجو أن يأخذ الجميع كلامى من ناحيته الإيجابيه نحن لدينا إستراتيجيه مثاليه و فريق مثالى و نريد أن يكون الموضوع على نفس الدرجه من القوه و المثاليه
    و أسف على الإطاله

والله ياخوى كلامك صحيح انا دائما ادخل موضوع خبرتى واغيب عنها فترة وارجع واغيب وارجع كل مااحاول اندمج بالموضوع موقادر

ياخى ادور بين الصفحات وامل واطلع من الموضوع نهائى مافى الا حل واحد تنفتح صفحة ثانية لموضوع خبرتى حيث ان الاعضاء

يتحدثون بكيفهم ويبقى هذا الموضوع عملى 0

الصورة الرمزية ForexTrader1
    ForexTrader1 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tulkaremillar مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم
    دخلت المنتدى امسي عليكم ولي بعض التعليقات والتحفظات ... يعني ارى بعض الاخوه يمتعظ اذا شاركنا وفي نفس الوقت يمتعظ اذا لم يجد اجابه لسؤال يطرحه ويضع اللوم على مداخلاتنا ويقول انها ليست في صلب الموضوع ... اخواني المعلقون اقولها لكم اي عمل في الدنيا يحتاج الى ترويه عن النفس وراحه نفسيه حتى تبدعوا وانا ارى ارى انه لا ممانعه لذلك لان هذا السوق يحتاج لذلك وبعدين احنا تعرفنا على بعض من خلال خبرتي وانتم عندما قدمتم ووجدتم هزارنا في خبرتي وهذا ليس جديدا وانما سيناريو متكرر ونحن راضين بهذا.
    والاخوه الذين يتشتتوا من كلامنا طبعا سيتشتتوا عندما يدخلوا ليس فقط الى خبرتي وانما الى جميع التوصيات والاستراتيجيات هنا وهناك ومنتديات اخرى وبعدها يضع اللوم علينا اذا خسر ويقول ان كلامنا لا يعجبه. اقولها وهي واضحه لي ولكم .. يعني معدل صفحات خبرتي الذي يزداد يوميا هو 15 صفحه فلو ركزتم في خبرتي فقط ستجدون ان هذه الصفحات ليست بالزياده
    وحاجات اخرى سابينها وهي ان لون خط الاخت انصاف هو الزهري فركزوا عليه وتجاهلوا كلامنا او اذهبوا الى معرفاتنا وهناك كبسه مكتوب عليها تجاهل العضو فاكبسوا عليها وبعدها لن تجدوا الا كلامكم اوكلام الاخت انصاف او كلام الذي تريدون
    والجنه من غير ناس ما بتنداس
    وتحياتي لكم
    ممتاز موضوع تجاهل العضو فالحقيقه لم أكن أعرفه و لم يخطر ببالى يوما أن أبحث عنه فأنا أحرص على قراءه مشاركات جميع الأعضاء حتى المبتدئين فمن يدرى فقد يقول أحدنا معلومه لا يعلمها الكثيرين؟
    أما و قد أصبح من الصعب و المجهد فى نفس الوقت متابعه الموضوع و مع كل هذه المشاركات و التى لا يفيد معظمها فسوف أبدأ فورا فى تطبيق هذا الأسلوب مع العضو الذى لا تفيدنى مشاركاته شيئا
    فشكرا لك على المعلومه

ممتاز موضوع تجاهل العضو فالحقيقه لم أكن أعرفه و لم يخطر ببالى يوما أن أبحث عنه فأنا أحرص على قراءه مشاركات جميع الأعضاء حتى المبتدئين فمن يدرى فقد يقول أحدنا معلومه لا يعلمها الكثيرين؟
    أما و قد أصبح من الصعب و المجهد فى نفس الوقت متابعه الموضوع و مع كل هذه المشاركات و التى لا يفيد معظمها فسوف أبدأ فورا فى تطبيق هذا الأسلوب مع العضو الذى لا تفيدنى مشاركاته شيئا
    فشكرا لك على المعلومه
    اخي الكريم كلنا نتعلم وابدأها فيي انا اولا اذا كان كلامي لم يعجبك وهذا حقك
    وتحياتي لك

الصورة الرمزية KEYOFDARK
    KEYOFDARK غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ensaf مشاهدة المشاركة
    لا لا لا
    لا يجوز التنقل بين العملات
    تشتت وضياع فرص والوقوع فى مأزق
    التركيز ثم التركيز ثم التركيز
    التخصص ثم التخصص ثم التخصص

كل العملات يسلكون نفس السلوك مفيش حد احسن من حد
    واللى تعرفه احسن من اللى متعرفوش

كلامك مضبوط يا استاذه ولاكن بنسبه لي انا لا اعتمد عليهم ولاكني اسـتأنس بهم وتعطيني راحة نفسيه فقط لاغير

الصورة الرمزية KEYOFDARK
    KEYOFDARK غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قائد كتيبة مشاهدة المشاركة
    لكن صديقي احذر اخاف يجيب خويها والربع ويهجم عليكم
    على العموم انا معكم

الف مبروك الارباح وللشباب والف شكر الاخت العزيزه انصاف
    تحياتي صديقي العزيز ، الله يبارك فيك ويوفقنا جميعا

وتحياتي لك
    اخى أنت تتكلم هكذا و ربما أجدت الإستراتيجيه أنت و الأخوه القدامى الذين قضوا شهورا هنا و تعلموا من الأستاذ جمال و الأستاذه أنصاف
    أرجع إلى أول الموضوع ستجد المشاركات كلها شغل X شغل و جد X جد
    هل وضعتم فى إعتباركم القادمون الجدد و ما يعانونه فهم يبحثون هنا و هناك فى الموضوع و يقرأون جميع المشاركات و يخشون ان تفوتهم أى معلومه قد تكون مفيده
    و ما النتيجه عشرات من الصفحات و قليل من الإفاده و مع الوقت يصبح الموضوع غايه فى المشقه بالنسبه لهم
    أرجو ألا يزعجك كلامى و لكن أرجو أن تتيحوا الفرصه للأخرين كما أتيجت لكم
    و السلام عليكم و رحمه الله

الصورة الرمزية ahmed el deeb
    ahmed el deeb غير متواجد حالياً عضو نشيط

وتحياتي لك

وتحياتي لك
    كيفك اخى محمد ..لم تشاركنا من بدرى اليوم.. لعلك كنت فى الجامعة..
    والله ياخى الواحد ماعاد يعرف شو بدو يقول ؟؟
    يعنى انا مش فاهم ليه احيانا بنحط لنفسنا العقدة فى المنشار وبنصعب الامور لدرجة تخنق والموضوع ابسط من كدا بكتيييير
    ونفسى افهم ايه علاقة هزارنا او زعلنا او فرحنا او مجاملاتنا بالاستفادة من الموضوع ؟؟
    هوا مش فيه وقولتها قبل كده ملخصات شارحة للاستراتيجية بالتفصيل الممل والاخوة بذلوا مجهود فى جمعها عشان الاخوة الجدد يستفيدوا منها وبعد كده اللى عنده تسائل يطرحه وكلنا هنجاوب عليه على قد مانقدر.. ولا نسيب الملخصات القيمة مركونة عالرف ونتعب نفسنا فى البحث بين الاف المشاركات ؟؟ سواء بقى كانت مفيدة او مش مفيدة
    دى ورشة عمل وليست حصة دراسية فى مدرسة او قاعة محاضرات فطبيعى انه يكون فيها العمل والترفيه والمجاملات وكل شئ
    وفى الاخر يتم اقتراح شئ جميل جدا !! اننا نسيب الموضوع ونفتح موضوع مستقل نهزر ونلعب ونضيع الوقت فيه ولما نحب نشتغل نيجى هنا عشان هنا للجادين وفقط !!!!!!
    ده اسمه كلام برضو يا اخوان يا افاضل.. ده حتى من باب تقدير الناس اللى انت جاى ضيف عليهم المفروض لا تقولهم ابدا انهم يسيبوا بيتهم ويروحوا يشوفوا موضوع مستقل يتكلموا ويهزروا فيه براحتهم !!! يا اخوان يا افاضل احنا جايين هنا مش عشان نلعب ولا نهزر احنا جايين نشتغل وجادين اكتر من اى حد اخر وان كان هزارنا الطبيعى معاملاتنا الانسانية ومجاملاتنا لبعض وهى ليست مجاملات فى الحقيقة هى مشاعر صادقة بيننا ولا اعرف ليه انتم شايفينها مجاملات ..المهم ..ان كانت تقيلة للدرجادى عليكم فاقتراحكم بصراحة اننا نسيب الموضوع ونشوف موضوع مستقل خلانى اضطر اقول اسفا انى اؤيد اخى الكريم محمد طولكرم فى اقتراحه بخاصية التجاهل عشان مانضايقكم بالشكل الفظيع ده ..او الحل التانى واقتراحكم بفتح موضوع مستقل لكن لكم انتم وليس لنا نحن ..
    وتفضلوا بقبول فائق ودى واحترامى

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سعود الشريف مشاهدة المشاركة
    ليش محد يرد ولا الموضوع لناس معينة على العموم الله يوفقكم بموضوعكم
    هذا مثال للمشاركات التى تضيع وسط الزحام
    و الله المستعان

هذا مثال للمشاركات التى تضيع وسط الزحام
    و الله المستعان
    اخي الكريم ارجع للوراء وتجد الشخص انه مردود عليه لانني رايتها واعتذر منك اذا لم تجدها فممكن انني اخطات ولكن اذكر انه اجيب عليه

اخي احمد بكل صراحه وبكل وضوح اقولها لك
    كل المداخلات الجديده عباره عن ناس متورطون في صفقات ويريدون حلا في بضع دقائق للخروج من المأزق الا من رحم ربي،،، ولو انك ترى سؤالا مفيدا والله لاخرج ولن اعود الى هنا لاني لست اهلا للاجابه على سؤال
    آخر تعديل بواسطة tulkaremillar ، 16-11-2011 الساعة 09:32 PM

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el deeb مشاهدة المشاركة
    كيفك اخى محمد ..لم تشاركنا من بدرى اليوم.. لعلك كنت فى الجامعة..
    والله ياخى الواحد ماعاد يعرف شو بدو يقول ؟؟
    يعنى انا مش فاهم ليه احيانا بنحط لنفسنا العقدة فى المنشار وبنصعب الامور لدرجة تخنق والموضوع ابسط من كدا بكتيييير
    ونفسى افهم ايه علاقة هزارنا او زعلنا او فرحنا او مجاملاتنا بالاستفادة من الموضوع ؟؟
    هوا مش فيه وقولتها قبل كده ملخصات شارحة للاستراتيجية بالتفصيل الممل والاخوة بذلوا مجهود فى جمعها عشان الاخوة الجدد يستفيدوا منها وبعد كده اللى عنده تسائل يطرحه وكلنا هنجاوب عليه على قد مانقدر.. ولا نسيب الملخصات القيمة مركونة عالرف ونتعب نفسنا فى البحث بين الاف المشاركات ؟؟ سواء بقى كانت مفيدة او مش مفيدة
    دى ورشة عمل وليست حصة دراسية فى مدرسة او قاعة محاضرات فطبيعى انه يكون فيها العمل والترفيه والمجاملات وكل شئ
    وفى الاخر يتم اقتراح شئ جميل جدا !! اننا نسيب الموضوع ونفتح موضوع مستقل نهزر ونلعب ونضيع الوقت فيه ولما نحب نشتغل نيجى هنا عشان هنا للجادين وفقط !!!!!!
    ده اسمه كلام برضو يا اخوان يا افاضل.. ده حتى من باب تقدير الناس اللى انت جاى ضيف عليهم المفروض لا تقولهم ابدا انهم يسيبوا بيتهم ويروحوا يشوفوا موضوع مستقل يتكلموا ويهزروا فيه براحتهم !!! يا اخوان يا افاضل احنا جايين هنا مش عشان نلعب ولا نهزر احنا جايين نشتغل وجادين اكتر من اى حد اخر وان كان هزارنا الطبيعى معاملاتنا الانسانية ومجاملاتنا لبعض وهى ليست مجاملات فى الحقيقة هى مشاعر صادقة بيننا ولا اعرف ليه انتم شايفينها مجاملات ..المهم ..ان كانت تقيلة للدرجادى عليكم فاقتراحكم بصراحة اننا نسيب الموضوع ونشوف موضوع مستقل خلانى اضطر اقول اسفا انى اؤيد اخى الكريم محمد طولكرم فى اقتراحه بخاصية التجاهل عشان مانضايقكم بالشكل الفظيع ده ..او الحل التانى واقتراحكم بفتح موضوع مستقل لكن لكم انتم وليس لنا نحن ..
    وتفضلوا بقبول فائق ودى واحترامى
    اخى الكريم مع كامل إحترامى لشخصك إلا أنى أختلف معك و بشده فى أننا ضيوفا عليكم
    فكلنا أعضاء متساوى الحقوق و الواجبات و كلنا إن صح التعبير ضيوفا على منتدى متداول العربى و فقط
    لا أدرى ما شعور الدكتور جمال و هو يقرأ هذه المشاركات و سوف أرسل له رساله على الخاص أدعوه للعوده إلى الورشه لضبط الأمور و التى خرجت كثيرا عن السياق
    و تحياتى لشخصك الفاضل
    آخر تعديل بواسطة ForexTrader1 ، 16-11-2011 الساعة 09:42 PM

الصورة الرمزية ahmed el deeb
    ahmed el deeb غير متواجد حالياً عضو نشيط

اخي احمد بكل صراحه وبكل وضوح اقولها لك
    كل المداخلات الجديده عباره عن ناس متورطون في صفقات ويريدون حلا في بضع دقائق للخروج من المأزق الا من رحم ربي،،، ولو انك ترى سؤالا مفيدا والله لاخرج ولن اعود الى هنا لاني لست اهلا للاجابه على سؤال
    والاغرب ان من يدخل مستغيثا او فى مأزق يلقى الاجابات الشافية والحمد لله بفضل الله يخرج من مأزقه وبعد قليل تجد نفس الشخص يستغيث مرة اخرى انه بيضيع ؟؟؟؟؟ طيب قولى فى هذه الحالة اذا كانش هوا خايف على نفسه ومش بيلتزم بالكلام الصحيح والنصائح هتعمله ايه .. وهوا نفس الشخص تلاقيه فى مشاركة بيقول ان الاعضاء هنا تمام وساعدونى وانا لم اجد مثل هذا فى اى مكان اخر وبعد شوية هوا نفسه بيقول محدش بيرد عليا ليه!!! ماهو ماحدش هيحك جلدك مثل ظفرك واذا كان كلامنا معاك بيدخل من الودن اليمين ويطلع من الشمال فالناس هترد تقولك ايه وانت بتخسر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    عموما اهلا وسهلا وعلى راسنا من فوق ويشرفنا اى عضو حابب انه يشارك معانا على الاساس المبنى عليه الموضوع وهيلتزم بالنصائح وهيقرأ الشرح التفصيلى من خلال ملفات البى دى اف وهيسألنا اسئلة مفيدة للناس كلها .. مش سؤال يبقى لسه من دقايق قليلة حد سأله وتمت الاجابة عليه وتلاقى بعد شوية نفس السؤال مطلوب الاجابة عليه تانى؟؟؟؟ ياجماعة الخير اللى يدخل متاخر يتابع اليوم من اوله وكل شئ والله هيكون واضح وضوح الشمس..
    مع تمنياتى لكم بالتوفيق والسداد

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17