بسم الله
اليورو
الملف المرفق 392464
يعنى السعر دلوقتى طلع لمس الوتد عند 3800 ان شاء الله طالما صامده للقمه 3830
نشوف مبدائيا منطقه ال 3600 بكسرها نرجع لل 3470-3420
اى ضرب وثبات فوق القمه يومين اتوقع هنلمس ال40 لقدر الله ههه
واله اعلى واعلم
Printable View
بسم الله
اليورو
الملف المرفق 392464
يعنى السعر دلوقتى طلع لمس الوتد عند 3800 ان شاء الله طالما صامده للقمه 3830
نشوف مبدائيا منطقه ال 3600 بكسرها نرجع لل 3470-3420
اى ضرب وثبات فوق القمه يومين اتوقع هنلمس ال40 لقدر الله ههه
واله اعلى واعلم
الملف المرفق 392468
ده كلام والنبى؟
واحد سايب الدولار يقع والتانى سايب الباوند شاطح
وبالنسبه لزوجه اوباما موقعها ايه فى الصوره
بتنجان
[QUOTE=ابــ آدم ــو;2755026]:0016:
ربنا يهدى ياصحبى
متخفش عليا واخد اقامه هنا وشارى قطعه ارض وناوى اعمل مجمع سكنى هنا هههههههههههه
ياعم انت امتى الميعاد بتاع النزول ^_*
هانت يا باشا فاضل عالحلو دقة الميعاد النهائى تقريبا 3860 بمشيئة الله
صباح الفل ياشباب
يعنى الاتفاق بتاع الكونجرس يمكن اثر شويه فى باقى السوق لكن اليورو اصص على موضوع اتفاق البنوك المركزيه الاوربيه المتوقع
المهم السوق على مقاومه بخصوص اليورو منطقه 3800-3830 دبل توب
ونرجع لفكره السوق بيبقا على مناطق هامه لحد مايحصل حدث او كلام يايخترق ويكمل ياينزل بقوه
الساعه 10 الصبح دراجى هيكلم واتوقع هيعمل حركه قويه لليورو
ان شاء الله يكون سبب لرمى اليورو من المقاومه لان اى ثبات فوق القمه اتوقع 40 هتكون مستهدفه لقدر الله
غير كدا فالى اهدفنا ان شاء الله
والله اعلى واعلم
على الله توكلنا
انه ببيع من ء١٣٨٣٥ والله اعلم
لي حد الان
اليورو خسرني عشره فالميه مابي يلعب فالحساب زود والله يعوضنا
النورس
شكر جزيل للاهتمام
ولكن هل تعتبر هذا هبوط ام تصحيح لأسفل
هبوط باذن الله
فتذبذبه الحالي يعود لي ارتطامه بي الحد العلوي لي القناة الصاعده على المدى الاطول
الملف المرفق 392636
كسر الوتد الصاعد على الساعة
أتوقع تصحيح الى ١٣٧٤٠ ثم ثم ١٣٦٨٠ الأخير ١٣٦٢٠