الأن نحن في حركة تحيحية هابطة لي الترند الصاعد كما هو موضح في شارة الأربع ساعات . كسر3620 يفتح المجال لمزيد من الهبوط .
Printable View
الأن نحن في حركة تحيحية هابطة لي الترند الصاعد كما هو موضح في شارة الأربع ساعات . كسر3620 يفتح المجال لمزيد من الهبوط .
انه اللي خايفه منه الاكتفاء ب13620
اعذرني اول مشاركه بصورة بس اليورو عل قلبي قلت لازم ادخل من الكمبيوتر
صار له ساعات يتنشور داخل هالمثلث مادري هل مواصله هبوط ام صعود |:
الملف المرفق 393309
جمعة مباركة لي الجميع
اشكرك ياباشا على التوضيح
بالفعل كما سبق ذكره
حتى الان
السعر وصل 3620
وبدأ بالتصحيح قبل معاودة كسر الترند الصاعد في الوقت المناسب
اعتقد خلال الاسبوع القادم باذن الله
اعتقد قد يستمر التصحيح حتى 1.3711 لكن غير متاكد منه المستوى اللي سيصل له التصحيح
اهم حاجة ميكسرش القمة 3810 لانه ساعتها سيقلب الموازيين
بالتوفيق ياباشا
عطانا دبل توب والان من حوالي ساعه اعاد اختبار الدبل بالضبط
الملف المرفق 393362
ربنا يسمع منك وينزل لي المستهدف اللي انت ححددته
حبيبى والله ياصحبى
كلنا بنتعلم ياباشا من بعض
وانت ماشاء الله عليك ليك اسلوبك وتفكيريك ونتشرف بيك بالورشه
تسلم ياصحبى
الله ينور عليك ياصحبى
معلش الجمعه بقا بعيد شويه
على العموم زى ماقولت لاخونا محمد اى تصحيح مفروض ان شاء الله يبقا اقصى شى 3730 وال 3700 قويه كمان
فربنا يسهل باذن الله
حبيبي والله يا باشا ربنا يديك علئ قد نيتك يا رب ربنا عالم باحبك قد ايه ربنا عالم وربنا بيجازي عليها ان شاء الله وعلئ نياتكم ترزقون
مرفق تصوري لليورو للايام القادمة بايد البيع كما ذكرت يا باشا الرسومات واضحة مكبرة ومصغرة الترند اختبر للاعلئ وهبط السعر وهو في مرحلة هبوط الان اتوقع المحطة القادمة 1.33 ان شا ءالله قبل ما ندخل في نقطة حرجة منها الصعود او الهبوط يعني الان التركيز يتم علئ البيع وفقط
تقبلوا خالص تحياتي جميعا :)
وقف الخسارة بالنسبة للبيع اغلاق يوم فوق 1.37
تقبلوا جميع خالص تحياتي :)
متقلقش يا باشا اليورو عمل حركة لولبية قبل اغلاق الاسبوع توحى انه اكتفى بالقمة 3831
فى الوقت الحالى وشغال حاليا فى ويفة هابطة لوز اللوز بمشيئة الله
هو طلع لـ 3708 فى شمعة خاطفة ورجع تانى واغلق تحت لكن لو طلع تانى ممكن 3715
ومنها لــ ........ على طول مفيش كلام :0016: