أتوقع نعم
Printable View
أتوقع نعم
والله شي يبط الكبد
تعبنا
ياخي لايبط الكبد ولا حاجة
لاحظ ان مناطق كسر الترندات هي اهداف للسعر دايما لانه لازم يعيد اختبارها
اللي يبط الكبدة بقى والطحال والبنكرياس والمصران الاعور كمان
هو اندكس الدولار
كل مايكسر المقاومة يرجعلها تاني
مش قادر يثبت فوقيها خالص
زي مايكون اقترب كسر الترند الصاعد " الازرق المنقط "
انا اتبطيت خلاص من الاندكس
http://i41.tinypic.com/2lddj0p.png
السلام عليكم.شوية حدر ياشباب بعد الزوال هناك أخبار هامة مع الدراكبي ربما قد يتحرك السوق بقوة وأسأل الله أن يعينكم ياأحببي.نسأل الله شر هدا السوق وخيره و الله وأكبر
ازيك ياباشا
يعنى تخفيض فايده الشهر الى فات
طول الشهر الميحات عن خفض فايده الودائع تحت الصفر
اضعف الايمان تثبيت وتلميحات باستمرار سياسه التخفيض لو استمر الوضع
تفتكر الكلام مش هيبقا مفهوش حاجه من الكلام ده؟
انا اتوقع مش هيكون ايجابى وخد بالك فى نفس الوقت الناتج الاجمالى على الدولار ومتوقع ايجابى
فلو كلام دراجى سلبى والناتج ايجابى فهيحصل مدبحه لليورو والعكس طبعا لو ايجابى كلام دراجى وسلبى الناتج هتشوف رقم محترم فوق طلوع لحد اخبار الوظايف بكره
ولو فى تضاد بالاتنين هتلاقى مراجيح
والله اعلى واعلم
Fed's Lockhart: Taper on table in December
http://www.marketwatch.com/story/fed...news&link=sfmw
هيناقشو تخفيض التيسير باجتماع الجاى
ان شاء الله بكره الوظائف والناتج يدعم القرار
اوف
3.6؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ