رد:[تحليل فني]~®§(دعوة عامة لمناقشة اليورو دولار الي أين ؟ فرص يومية وسوينج )§®¤*~
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشق الاستثمار
شكل انقطاع الإنترنت بيجي بالعكس معايا :)
مع انك كنت معايا الأسبوع اللي فات في البيع بس انا مصر على أهدافي بيع الباوند « 1.6320» الآن وهدفك 500 نقطة سوينج ، وبيع اليورور « 1.3610» وهدفك 350 نقطة سوينج وكلا الصفقتين ستوب 150 نقطة
نسبة المخاطرة تقريبا 3:1
:)
يا باشا السوق ده ملوش كبير بمعنى ان المعطيات اللى على اساسها بتبيع او تشترى ممكن تتغير فى لحظة وممكن يكون التحليل على فريم صغير معاكس للتحليل على الفريم الاكبر واحنا مش واخدين بالنا , نتابع مع بعض ونتمنى التوفيق وعدم الخسارة للجميع باءذن الله اللى بايع واللى شارى
رد:[تحليل فني]~®§(دعوة عامة لمناقشة اليورو دولار الي أين ؟ فرص يومية وسوينج )§®¤*~
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لبنة34
صدقني أنا شاري الأسترالي دولار أيضا من خط الترند إن شاء يكون خير ياصحبي
مساء الفل اخى محمد
انا معاك ان شاء الله وشايف خبر التصنيع الصينى ايجابى انهارده
فخير ان شاء الله
اتفضل
https://forum.arabictrader.com/t1638...ml#post2749557
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samerbaddar
صمود 13620 يعني التصحيح لمناطق 13545 و بكسر 13505 امتداد الهبوط الى 13440 لكن بثبات هذا الدعم الاتجاه العم لا زال صاعد الى 13680
اهلا وسهلا ياباشا
معاك منطقه ال360-3620 السعر حاول اكتر من مره عليا ومقدرش ان شاء الله نشوف هبوط
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed hamed
انت تانى :0016:
والله الواحد هيلاقيها منين ولا منين , من النت وعمايله ولا من المنتدى اللى من ساعة ما اخد ترقية محدش عارف يكلمه ولا من بواب العمارة اللى جاى يسألنى هو ايه الفرووكس ده يا استاذ محمد انا سامع انه بيكسب كتير ,,,, الله يعوض عليه بتاع البسبوسة
ههههههههه ياعم اكسب فيه ثواب وقوله وهاته هنا يشارك ايه عرفك مش ممكن يكون كويس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عرابي
انا للان ما وصلني التمر :)
مساء الفل
اهلا ياباشا ليك وحشه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gmy_911
اعتقد ان الهبوط ممكن لاكن لحدود الماتين نقطه فقط الاقفال ليوم الجمعة كان هام ليعاود اتجاه الصعود
اهلا وسهلا اخى جمى
يعنى للان منطقه ال3600-3620 صامده وبينى وبينك اليورو متخفضلوفايد واخبار عن تخفيض تانى فمش عارف اصلا سبب صعوده مش مقنع الصعود
منور ياغالى
رد:[تحليل فني]~®§(دعوة عامة لمناقشة اليورو دولار الي أين ؟ فرص يومية وسوينج )§®¤*~
من غير اخبار ولا يحزنون بتاع البسبوسة واخد فى وشه وطالع جرى على 3700 .. معقول لسه فى قلة ادب كده :0016:
2 مرفق
رد:[تحليل فني]~®§(دعوة عامة لمناقشة اليورو دولار الي أين ؟ فرص يومية وسوينج )§®¤*~
السلام عليكم ورحمة الله .السوق ينتضر يوم الخميس الدراكبي. نضرتي تجاه الزوج أنه سيتحرك في المتلت المرسوم على الشارة بي اللون الأصفر خلال اليومين القادمين.رغم أنني أرى أن الزوج في صدد بداية موجة هابطة إلى أنني لا أستبعد زيارة إلى 3800ــــــ 3890خلال الأيام القريبة وتعتبر المنطقة الأفضل لي البيع إن وصل السعر إليها و العلم عند الله مجرد نضرة فقط .
رد:[تحليل فني]~®§(دعوة عامة لمناقشة اليورو دولار الي أين ؟ فرص يومية وسوينج )§®¤*~
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بشندي-الجزار
اسمحلي أحييك أيها الأخ المبدع لبنة و اتفق معك بقوة انه ما زال هناك أهداف علوية في مسيرة اليورو ابتداء من 1.3665 - 1.3675 و بعد الوصول لها لنا حديث آخر
و هذا شارت من عند أخوك بشندي الجزار
الملف المرفق 391599
شكرا أخي تحية إليك أيضا.لا تحرمنا من مشاركاتك أيضا.معاك إلى 3665وبعدين نشوف
رد:[تحليل فني]~®§(دعوة عامة لمناقشة اليورو دولار الي أين ؟ فرص يومية وسوينج )§®¤*~
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابــ آدم ــو
ياصحبى ده اليورو كويس
قله الادب الصح على عمله الفرينجه الباوند طول عمره محتاج تربيه
موضوع ال3700 متاكد منه؟
ههههه عملة الفرنجة دى موال تانى سارح فى ملكوت الله وبيدى نقط بالشوال بس نقط حمرا مش خضرة :0016: بالنسبة لبتاع البسبوسة اعتقد بمشيئة الله هنشوفه بيحوم حوالين 3700 قريب ومن هناك ممكن نخبطه على ام رأسه والله اعلم