السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أهلاً وسهلاً أ.رانيا منوره ورشتك
-----------
أتوقع تبدأ الحركه الساعه القادمة بإذن الله
بالتوفيق للجميع بإذن الله
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Printable View
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أهلاً وسهلاً أ.رانيا منوره ورشتك
-----------
أتوقع تبدأ الحركه الساعه القادمة بإذن الله
بالتوفيق للجميع بإذن الله
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مساكين البنوك شكلهم تمرجنو الاسبوع الي فات :0010:
وين راحت السيوله :yikes3:
بالتوفيق للجميع بإذن الله
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
السلام عليكم
اصطدمنا بنقطة 3135 التى حددنا كحد اقصى للموجة A
ننتظر الأن الهبوط بين 2970 و 2935 على الاقل للنقطة B للشراء منها بهدف اول 3225 أو الشراء فى حالة العودة و اختراق 3150 قبل تحقيق هدف الهبوط
تحياتى
الملف المرفق 365332
طول ما الدولار متهاوي كده ومعندوش عزم للصعود سيستمر الصعود هو الاقوي عاليورو في الفترة القادمة وده واضح جدا من متابعة شارت الدولار اندكس والله اعلم
بسم الله
الاندكس
الملف المرفق 365361
الاندكس دولار ان شاء الله عنده دعم محترم عند منطقه82.0
ان شاء الله يرده لمنطقه 82.60-82.80
وعنده اليورو ممكن يكون فى ال 3000لحد 2930 زى ماكلمنا انها دى حدود التصحيح
بس المهم مايثبتش فوق المناطق الى عليها 3110 بسكل واضح
والله اعلى واعلم
ازيك يا ابو ادم يا غالى
متفق معاك ان الدولار اندكس عنده دعم قوى حاليا
وان شاء الله انفجار سعرى فى الدولار للاعلى او للاسفل الاسبوع القادم وانا شخصيا اتوقع الانفجار للاعلى
مرفق شارت على طريقة عماد ديلبرت جان
هذه الطريقة اصلها كلاسيكى وهى نموذج القمم والقيعان الدائرية وانت استاذ الكلاسيكى وعارف طبعا هذا النموذج
الملف المرفق 365372
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
محاولات يائسه لإخراج البائعين
بالتوفيق للجميع بإذن الله
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
تحية طيبة للجميع،،جمعتكم مباركة باذن الله،،
مرحبا عم/ابو ريم ،،كنت على بالى النهاردة،،اختفيت وكنت من متابعينك،،اتمنى ان تكون فى تمام الصحة والعافية،،
تحية طيبة /ابو ادم ،
حضرتك كنت ذكرت فى موضوع قبل كدا،،ان الدولار هيوصل لمستويات 10 جنيه،،
هل حضرتك مازلت على الرؤية دى حاليا،،
النهاردة العصر الدولار نزل من 1.80/90 الى 1.40 دايركت،،
اتمنى اعرف رؤية حضرتك للمدى القريب والمتوسط والبعيد (لوكشة وحدة):AA:
لك خالص الشكر عمنا،،
بالتوفيق لنا جميعا.
:mad_argue:
:0032:
^
منور اخوى سفير
يوم الجمعه بحد ذاته خبر مهم ^_*
ربنا يستر
ياهلا ياهلا
ازيك ياصحبى عامل ايه ليك وحشه
بص ياصحبى الترند غندى للسوق صاعد
ولكن فى ويفا تصحيح طالما اليورو ثابت تحت 3110 والباوند تحت 5400
وياكد ان شاء الله زى ماكتبت بالمشاركه قبل مشاركاتك ياصحبى ان ال 82.00 دعم محترم على الاندكس اتوقع صعوده لل 82.60 -82.90 ولو اخترقها هيعمل دبل توب
والله اعلى واعلم
تحياتى ياغالى ونورتنا
صباح الفل ياغالى
جمعه مباركه عليك وعلينا ان شاء الله
بص بصفه عامه طالما الدنيا لسه ماستقرتش عندنا فالدولار هيكون فى صعود موضوع قرض قطر وليبيا ده حتى لو رمو دولارات علشان ينزله الدولار وده بالنسبه ليا مش صح لان الفلوس دى قرض ومفروض ندورها علشان تنتج والدنيا تبقا كويسه لكن لو اترمت لخفض الدولار ماهى هتخلص وبعد كدا يبقا مفيش دولار ونرجع تانى
فانا متوقع صعوده طبعا طالما مفيش استقرار وخاصا لو خدنا موضع صندوق النقد اتوقع صعوده لعشره جنيه طبعا لو مكنش هيوصلها رسمى هيوصلها سوق سوده
وربنا يسترها ويصلح الحال
والله اعلى واعلم
بس ايه ال رقم ده 1.80 ؟
شكرا حبيبنا /ابو ادماقتباس:
صباح الفل ياغالى
جمعه مباركه عليك وعلينا ان شاء الله
بص بصفه عامه طالما الدنيا لسه ماستقرتش عندنا فالدولار هيكون فى صعود موضوع قرض قطر وليبيا ده حتى لو رمو دولارات علشان ينزله الدولار وده بالنسبه ليا مش صح لان الفلوس دى قرض ومفروض ندورها علشان تنتج والدنيا تبقا كويسه لكن لو اترمت لخفض الدولار ماهى هتخلص وبعد كدا يبقا مفيش دولار ونرجع تانى
فانا متوقع صعوده طبعا طالما مفيش استقرار وخاصا لو خدنا موضع صندوق النقد اتوقع صعوده لعشره جنيه طبعا لو مكنش هيوصلها رسمى هيوصلها سوق سوده
وربنا يسترها ويصلح الحال
والله اعلى واعلم
بس ايه ال رقم ده 1.80 ؟
معذرة خطأ كتابى ،،
ااقصد هبوط الدولار من 7.80/90الى 7.40 امبارح العصر الكلام دا (سوق سودا)،،
ربنا يسترها ان شاء الله.
السلام عليكم
أسعد الله صباحك أ.السفير
يمكنك التحكم بالتوقيت الخاص بمواعيد المفكرة عن طريق لوحة التحكم بحسابك الشخصي وإختيار التوقيت المناسب عبر هذا الرابط / https://www.arabictrader.com/account..._manageaccount
تحياتي وتقديري
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
حياك الله ياغالي ، أخبارك
النورو نورك والإخوة الكرام
ههههههههه الله يعين
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
أهلاً وسهلاً أ.رانيا ، وصباحك بكل خير يارب
ما شاء الله ما أدري كيف عرفتي أني أفكر بالموضوع
جزاك الله الف الف خير
وفيه شيء ثاني أني ما أقدر أحفظ الإعدادات (أنواع العملات وأهمية الخبر)
منوره موضوعك الله يخليك
الحمد لله رب العالمين بدأ الحركه
بالتوفيق للجميع بإذن الله
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته