النورس
واللي يخليك وحده بس افتر راسنا ههههههه
ربي يحفظك
Printable View
النورس
واللي يخليك وحده بس افتر راسنا ههههههه
ربي يحفظك
السلام عليكم اشارك معاكم نموذج قد يولد اتجاه هابط بقوة النموذج على الديلي نموذج كراب والهدف عند النقطة D فهل يتحقق الهدف!!
الاحتياطي الفيدرالي الامريكي يرفع توقعات النمو لعام 2014
حد يفهمهم ان العمله بتاعتهم الدولار
بداية موجة هابطة.بي التوفيق لي البائعين
غدار اليورو غدار وخويه البوند الغدار الأكبر
حبيبى ازيك ياصحبى
يعنى اليورو منطقه ال3830 زى ماكلمنا كانت الفيصل
اليورو افضل كتير من هب الاسترلينى
المهم اعتقد بالاغلاق ده نشوف ومع اى ثبات تحت 3660 نشوف ال3580-3550 كهدف قادم
ربنا يكرم صراحه مفيش اى مبرر لصعود اليورو الدولا واهو خفضه واليورو فى مشاكل
عقبال الاخ التانى
هههههههههههههههه وده من شهرين بس بالفوركس
جبلك الحسحس هههههههه
على العموم منورانا
الحمد لله هبط هبوط محترم مبروك للبائعين:boxing:
الملف المرفق 393208
EUR/USD
الملف المرفق 393209
نظرة على الزوج EUR/USD على فريم Weekly >>>>
- يتضح امامنا الان على الشارت باذن الزوج غير قادر على كسر مستوى 61 بالفيبوناتشى مع ان مستوى 1.38290 مقاومة قوية بالفعل السعر غير قادر على كسرها و نتوقع بالهبوط باذن الله ..
فى الفترة 2011/07/10 بالفعل الزوج غير قادر على 1.38290 و بالفعل تم الصعود ... تعالو نتابع مع بعض هذا المستوى فى الفترات السابقة حنلاحظ بانها مستوى قوى بالفعل ...
- مع وصول السعر الى مستوى 80 بالاستوكاستك .
- مع تشبع بالبولنجر باند و للعلم الاخط الاعلى للبولنجر هو خط الترند مع مستوى 1.38290 .
المتوقع باذن الله الهبوط الى مستوى 50 و لو تم كسره 1.35194 ايضاً لو تم كسر مستوى 1.35194 نذهب الى مستوى 1.32195
ملحوظـــــــة " هذا راى الشخصى و اذا لم يتفق تحليلى مع تحليلك فلا تجازف بالدخول مع اتخاذ الحذر وبادارة راس المال و اذا لاى اخ كريم لديه رؤية اخرى انا اكون سعيد بطرحه و مناقشته ...
https://forum.arabictrader.com/t186012.html#post2758189
تقبلو تحياتى
الملف المرفق 393210
EUR/JPY
الملف المرفق 393211
الملف المرفق 393212
نتابع الان زوج EUR/JPY و نلاحظ الان السعر يتواجد بمستوى(( 0.0 )) بامستويات الفيبوناتشى & مع وجود مقاومة قوية عند مستويات 143.125 و نلاحظ بانها مقاومة قوية على حسب الفترات السابقة فى 2009/05/31 & 2005/12/04 & 1998 / 11 / 15
- و نلاحظ وجود ترند قوى بالاضافة الى تشبع بالاستوكاستك و البولنجر باند ...
توقعاتنا باذن الله على الزوج بالهبوط الى مستويات 134.201 .
ملحوظـــــــة " هذا راى الشخصى و اذا لم يتفق تحليلى مع تحليلك فلا تجازف بالدخول مع اتخاذ الحذر وبادارة راس المال و اذا لاى اخ كريم لديه رؤية اخرى انا اكون سعيد بطرحه و مناقشته ...
https://forum.arabictrader.com/t186012.html#post2758203
تقبلو تحياتى
السلام عليكم
اللي باع واللي اشترى كسبان إن شاء الله.
الملف المرفق 393234
رؤية شخصية
طريقة الهرم ما زالت تحت الدراسة واليورو دولار بالفعل للبيع لكن هناك تحديث لم اضعه بعد المهم دخلت شراء علئ اساس فلات ويف في ترند صاعد مما يشير لمواصلة الاتجاه الصاعد السابق وبالفعل صعد قليلا ثم هبط ليصحح الموجة الكلية ووصل الئ وقف الخسارة العام وارتد منه بعد ان تم تنفيذه مما يعني انها كانت حركة لاخلاء السوق من المشترين بالنسة لرؤية الهرم لباقي الازواج كما هي لكن كما اسلفت الطريقة قيد الدراسة شكرا للمداخلة والسلام عليكم ورحمة الله تعالئ وبركاته
تقبلوا جميعا خالص تحياتي :)