اين الاستوب اخي الحبيب ؟
Printable View
اعتقد سويعات يابو ادم وترى البرق الجنوبى
بس نفسى فى رد سريع من بتوع الاساسى هل يوجد مبرر لهذا الصعود الكاسر لرينج الحركه
الله يعطيك العافيه ابو ادم
لم استطع ان امنع نفسي من الدخول مجددا على اليورو بعد ان قررت سابقا ان لا ادخل عليه مره اخرى
على ما يبدوا ان اليورو صار عندي ادمان انا ايضا
دخلت معك بيع يا غالي من 1.3868
لكن الستوب بالنسبه ليا مختلف
وهو اي اغلاق يومي فوق 1.3857
اعتقد والله اعلم انه اذا اغلق يوم فوق 1.3857
سيكون لديه هدف شمالي جديد وهو 1.4040
بالتوفيق لنا جميعا
يا جماعه سبب صعود اليورو بالصباح
تصريح نوير وتحدث عن نظره ايجابيّه بخصوص الانكماش في منطقة اليورو
ويمكنكم متابعه التصريح من رويترز
مساء الخير
اليورو صعود الى مستويات 1.3907 1.4025 1.4143
بشرط عدم كسر 1.3672
نظرتي الخاصة (استبعد الهبوط حاليا)
موفقين خير
تحياتي
مساء الفل ياصحبى
اه اليورو والاسترلينى ادمان فعلا
ياله ربنا يكرمنا ان شاء الله نشوف اغلاق محترم
فى مبيعات المبانى ومتوقع ايجابى ربنا يكرم ان شاء الله
الله يسلمك اختى
واهلا وسهلا بيكى بالورشه
وبالتوفيق ان شاء الله
الله يسلمك ياغالى
مااخدتش بالى منه معلش
يعنى الكلام بقا رايح جى دراجى بيهدد والتانى بيطمن
يعنى هو كان عايز يغطى الجاب وماكنش قادر يمكن البوقين دول عمله المفروض نشوف بقا بعد كدا ايه
ونشوف خبر امريكا كمان شويه
تسلم حبيبى
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أخبارك أبو آدم
الجاب باقي عليه 5 بيب
بالتوفيق للجميع بإذن الله
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته