صباح الفل يا كنج
يارب تكون بخير ونفسيتك كدا مرتاحه بعد متش الريال :)
انا عارف الاسبوع دا كان تقيل عليك شويه من برشلونه وشويه من الزمالك :) :)
وان شاء الله اليورو بكره بقي يكمل جميله ويثبتها على الاتجاه الجنوبى بتاعه
Printable View
ان شاء الله ياغالى
ربنا يعمل الى فيه الخير
معلش السوق مع حجم القلق فى العالم مبقاش فى سيوله الا وقت الاخبار والتصريحات
لا حول ولا قوه الا بالله
ياخى انا كنت بدات انسى ههههههههههه
معلش جايين فى الطريق برضو ^_*
صباحك زى الفل ياباشا
وربنا يكرم ياصحبى
دراجى : موقف السياسة قد تتأثر استمرار صعود اليورو
هى كدا الخلاصه ... نشوف الاخ بوتن بقي هو اللى ينزلنا اليورو :)
اسعد الله اوقاتكم
بكل خير
ده بيستعبط ياعمى
ولا الهواء هو فالح بس يكلم بالاجازه
سيبك منه احنا زى مااحنا مع الصفقه الجملى
مساء الفل حبيبى
الله يسعد ايامك
ثم مات السوق
ايه الجو الحر ده تكييف العربيه مش عامل حاجه مع الجو مش قادر عليه
ربنا يرحمنا بجد الموضوع هيكون صعب
الواحد مبقاش عارف يعني هو صاعد ولا نازل ولا اتجاه اهله ايه؟
بسم اللة الرحمن الرحيم
ممكن راى الشباب فى التحليل دة
[الزعيم متواجد الان فى منطقة مفصلية هامة جدا ونحن بقرابة اغلاق شهرى بعد 5 ايام من الان والذى بناءا علية سوف يحدد من وجهة نظرى اتجاة سنوى للزعيم
لذلك يعتبر اغلاقة اهم اغلاق فى السنة
* الزوج الان متواجد اعلى الترند الهابط على الفريم الشهرى
محصور بين الترند الشهرى وبين ضلع القناة العلوى الهابطة الاتجاة على الديلى
واعتقد انة سيظل يتدحرج الى اسفل حتى منطقة الاختناق المشار اليها بالاسهم حيث يتجمع فى منطقة تلاقى الضلع الهابط مع الترند الشهرى الهابط مع الترند الصاعد على الديلى وهى ((الاختناق))
اما الاختراق الى اعلى ثم اغلاق شهرى اعلى منطقة 61.8 فيبو
واما كسر الترند الشهرى والديلى والاغلاق اسفلهم
/COLOR]
الملف المرفق 404953