حبيبى والله
عامل ايه ياباشا
انا بخير طالما انت بخير الحمد لله
اهو وانت منتظر والله
الباوند تفعل البيع وده واقف
ياله خير ان شاء الله
Printable View
الباوند من وين كان البيع!!!!
مابعرف ليش مانتبهت مع اني متابع للباوند دولار واليورو دولار...
برأيك ممكن ادخل من السعر الحالي بيع
بعت من 6770 وبعد90
طبعا الخبر الايجابى الصبح ساعد فى الطلعه
المهم ياباشا
اهم شى الثبات تحت القمه
https://forum.arabictrader.com/t1184...ml#post2806333
^
الله يسلمك ياباشا
**********
طيب وبعدين ياجماعه الاسبوع بيخلص والسعر بيحوم حوالين نفسه
انا شكلى هتهور وابتدى ابص للداو والاويل بس يارب مانتعور ^_*
ياله نروح نشوف كره نظيفه برشلونه والريال مدريد
السلام عليكم
يا باشا
اضفنا الداو والداكس والاويل
على ما يسخنو العملات
وهدينا في كله من هنا شوي ومن هناك شوي
وبفكر اقلب على الأوبشن
تحياتي
شو يا جماعة الخير
شايف الكل بده ينتحر على الداو
حسب متابعتى له وعملى علية فهو مجنون على الآخر
وحاز على مرتبة الجنون العليا مع الهبل
ال 500 نقطة عنده ولا حاجة
هههههههههههه
تعويرته جامده والله
بس افضل من اليورو الى معاه شلل مش عارف يمشى
وعليكم السلام ياصحبى وحشنى
طيب نعمل ايه
ده انا بفكر اجيب عربيه فشار على باب الورشه اهو الواحد يقلب رزقه عقبال مالسوق يحن هههههه
صباح الفل ياصحبى
مش تقريبا كنا نكلم على الداو وانت تهورت قبلنا؟
اه ماانا عارف طبعا وصراحه بالاجازه بشوف لان ناوى اتهور بس ده لازم تامن نفسك باستوب ثابت فان شاء الله نعمله محفظه ليه ونجرب
انت شايف السوق معملش بتلاته جنيه الاسبوع ده ^_*
ربنا يعينك على نفسك
الحقد والغل والنفسنه يعملو اكتر من كدا
كمل واستمر فى الكدب والغلط
قال رسول الله صلى الله عليه وسلَّم
عليكم بالصدق ، فإن الصدق يهدي إلى البر ، وإن البر يهدي إلى الجنة ، وما يزال الرجل يصدق ويتحرى الصدق حتى يكتب عند الله صديقا ، وإياكم والكذب ، فإن الكذب يهدي إلى الفجور ، وإن الفجور يهدي إلى النار ، وما يزال الرجل يكذب ويتحرى الكذب حتى يكتب عند الله كذابا
صحيح مسلم
ليس المسلم بالسباب , ولا باللعان , ولا بالفاحش ولا بالبذيء "
.
-- قال الله تعالى : (( ثم يوم القيامة يكفر بعضكم ببعض ويلعن بعضكم بعضا ومأواكم النار وما لكم من ناصرين )) [ العنكبوت :25]
استمر استمر
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
باذن الله يوم جديد مليء بالخير و الارباح ..
الملف المرفق 404036
https://forum.arabictrader.com/t1876...ml#post2808850
الملف المرفق 404037
https://forum.arabictrader.com/t1876...ml#post2808851
ملحوظة " إذا لم يتفق تحليلى مع تحليلك فلا تجازف بالدخول , مع إتاخذ الحذر بإدارة راس المال ...
مساء الفل ياشباب
الملف المرفق 404078
ان شاء الله
اخونا ابو آدم
هل الهدف الاول وفق الشارت هو 1.3720 أم ماذا ؟
و شكرا لك جزاك الله خيرا