بالتوفيق ان شاء الله
Printable View
هو الشغل يبقى على أى فريم؟؟
انا نزلت المؤشرات فيها حاجات كتير أوى
ممكن شرح بسيط لكل مؤشر بيعمل ايه؟؟
شكرا جزيلا
دى صورة لشارت اليورو دولار
هل كده صح؟؟
الشروط مكتملة ولا ايه؟؟
سؤال كمان
لو انا هارسم الاضلاع بايدى بختار النقط اللى هارسم منها على اى اساس
(قمم وقيعان ) ولا حاجة تانية
فينكم ياشباب؟؟؟
فرصة على البترول(ديمو)
84 نقطة حتى الان
اليورو دولار فريم النصف ساعة