ماشي مستنيك بقااااااا:0016:
Printable View
الحمد الحمد الله جاب لينا الهدف الاول
لس مستنين الهدف الثاني -مستعد اترك حتى الغد
هههه وراه وراه و الزمن طويل يهدف تاني يا ستوب و اخرج +30
الحمد الله لم اخسر شىي مادام الترند لازال في هبوط انا معاه ايضا الى ان يخقق الهدف
ههههه
الكيبل عنيد و انا اعند من يا انا يا هو في الاحير نشوفوا من يكسب ههه
مابلاااش تعند مع السوق ياجبووور :D
بص طيب في طريقة تقدر تقسم بيها العقد الى شغال دلوقتي.. انا شارحها من زمان هنا
https://www.youtube.com/watch?v=kATWPMIxwL4
السلام عليكم
معلش استاذ احمد ... سؤال خارج السياق
الاسترالي حاليا في قاع عميق ... والكلام ان الاخبار عن البطالة والتوظيف هتكون سيئة ... تفتكر ممكن الاسترالي ينخفض لغاية فين في الظل الانخفاض الطبيعي اللي حاصل ... كام نقطة تقريبا ؟؟؟
السلام عليكم
صباح الخير
تقبل الله منا ومنكم الصيام والقيام
احتمال فيه فرصة بيع على المجنون لكن لا اعرف مناطق العرض والطلب
عليكم السلام
وصباح النور عليك
بليل لو لقينا فرصة على ازواج الين ممتاز
بس بشرط تكون احد فرص الدخول الامن فقط
https://forum.arabictrader.com/t2213...ml#post2961623
السلام عليكم جميعا
صباح الخير استاذ معطي
اريد انا اسال بخصوص القطر والمجنون والساحر هل تعتبر شمعة ابتلاعية بيعية اذا اغلقت على هذه الحال