يااا صبااح اللي بتغني:0023:
قول مساء الخيير يا بوص ,,,ناموسيتك كوحلي
ولا اقولك اخضر عشان يبقى اربااح
فيينك يييااارااجل مطول الغيبه ...ياارب تكون الغنايم موجوده ...الخطوة السادسه ..ههههههههههه
انتهازي انا مش كده هههههههه:drive1:
ههههههه طماع اوووي انت
13-07-2015, 03:08 PM
Mo3Ty
ها طمنوني طيب دخلتم ايه النهاردة ولا عملتم ايه
13-07-2015, 03:10 PM
ابوثابت
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mo3Ty
ها طمنوني طيب دخلتم ايه النهاردة ولا عملتم ايه
لسا مادخلت حاجة انتضر فرصه ادخل فيها
13-07-2015, 03:11 PM
zuher ali
كيبل و مجنون
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mo3Ty
ها طمنوني طيب دخلتم ايه النهاردة ولا عملتم ايه
13-07-2015, 03:13 PM
Mr_10_pips
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mo3Ty
ها طمنوني طيب دخلتم ايه النهاردة ولا عملتم ايه
أستاذي أنا دخلت المجنون بإشارة شمعة 8 و جابت 30+120
لكن ما هو رأيك هل كان الدخول صحيح
13-07-2015, 03:13 PM
bahaa20051
السلام عليكم ايه الفرص الهنشتغل عليها النهارده وبعد الساعة 12 بليل بنشتغل علي ايه
13-07-2015, 03:22 PM
Mo3Ty
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوثابت
لسا مادخلت حاجة انتضر فرصه ادخل فيها
انا شايف كله جايب اهداف اولى من شموع الساعة 8 يا ابو ثابت
فخلاص لا دخول
13-07-2015, 03:23 PM
Mo3Ty
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zuher ali
كيبل و مجنون
الله ينور عليك يازهير يابطل
افضل فرصتين اليوم بالفعل
13-07-2015, 03:23 PM
Mo3Ty
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr_10_pips
أستاذي أنا دخلت المجنون بإشارة شمعة 8 و جابت 30+120
لكن ما هو رأيك هل كان الدخول صحيح
طبعا الله ينور عليك دخول رائع وسليم
مبارك عليك
13-07-2015, 03:25 PM
Mo3Ty
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bahaa20051
السلام عليكم ايه الفرص الهنشتغل عليها النهارده وبعد الساعة 12 بليل بنشتغل علي ايه
عليكم السلام يابهاء
خلاص مفيش فرصة جديدة للدخول
كلوا جاب اهداف شرائية من شمعة 8 فالي مدخلش الصبح زيي كدة ههههه
حيقعد يتفرج :D
بليل زى ما قولنا الدخول بيبقا على ازواج الين بفرص الدخول الامن فقط
13-07-2015, 03:30 PM
zuher ali
حمدلله بفضل الله و فضلك كيبل حقق هدف اول و مجنون هدف اول و ثاني 150
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mo3Ty
الله ينور عليك يازهير يابطل
افضل فرصتين اليوم بالفعل
13-07-2015, 03:34 PM
Mr_10_pips
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mo3Ty
عليكم السلام يابهاء
خلاص مفيش فرصة جديدة للدخول
كلوا جاب اهداف شرائية من شمعة 8 فالي مدخلش الصبح زيي كدة ههههه
حيقعد يتفرج :D
بليل زى ما قولنا الدخول بيبقا على ازواج الين بفرص الدخول الامن فقط
من أي شمعة نبدأ نتابع أزواج الين في المسا
13-07-2015, 03:42 PM
zuher ali
بعد افتتاح سوق الاسوي ساعة 1 بتوقيت المنصة و فرص لازم تكون من موفنج الازرق مضمونة