انا خلت القطر ودخلت اباوند نيوز وشايف بردو في فرصة حلوة علي الكيبل
Printable View
انا خلت القطر ودخلت اباوند نيوز وشايف بردو في فرصة حلوة علي الكيبل
...
استاذ معطي هيه شمعة ساعة 8 على ال GBPNZD المفروض دخول صحيح تمام؟
لانه تكونت 2 انسايد لpin الساعة 6
؟
...
هل يوجد فرصة علي الكيبل الان
استاذ معطي ليه كل ما احاول اشغل التمبليت مش عايز يشتغل ؟
هل يوجد فرصة علي الكيبل الان
القطر نزل هع هع
قولت لا دخول شراء عليه :18:
والباوند نيووز ضرب الهدف الاول +40 الحمد لله والشكر لله:18:
الان تقريب ستوب الهدف الثاني للدخول لضمان ربح الاول بجميع الحالات
في فرصة علي الكندي ين