ايه نموذج الفراشة ده يا استاذ معطى
Printable View
ايه نموذج الفراشة ده يا استاذ معطى
:ongue: على راسي.. فضلك علينا كلنا لا ينسى ندعيلك بالخير والله يرزقك من اوسع ابوابه انشالله
السلام عليكم
كيف الحال
استاذ احمد و فينك يا راجل
يومين بحالهم و انت غايب -ان شاء الله تكون الامور بخير
اه اليوم كان مشكل الروتر
الشباب عندهم روتر اضافي ممكن نبعث لك لكن المرة اجاي ممنوع الغياب تاني
هههههه
و الا ابعث لك الامن يعمل شغل معاك هههه
تحياتي
لا زلت انتظر الهدف التاني للكيبل ههه
والله ياسامح شرحتها بالويبنار الاخير.. بس فى حد من الشباب كان منزل ملخصها وحتلاقي اختنا ايمان كان معاها الرابط ليه لو موجودة حتحطه ليك
وده عامة لينك الويبنار.. انا شرحته فى اخروا
https://www.arabictrader.com/beta/ar...85%D9%84%D9%8A
شباب خللى بالكم فيه خبر على اليورو ين كمان 10 دقايق