عملة نقطة زيادة فى اللو ياعمرو
عشان كدة حتى مردتش ادخل.. كدة مش انسايد
يا استاذ معطي فين المرونة امال
ده موفينج ازرق حبيبنا مش هيخزلنا ان شاء الله
16-06-2015, 01:12 PM
Mo3Ty
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة marwan_jq
يارب يكون فيه فرص ابل ما أسيب الجهاز لان الغدا جاهز :AA:
تفضلو معايا احلى باميا من ايد الحجه
مفيش مروخية يامروان :hands:.
بالهنا والشفا ليك.. وربنا يخليك الحاجة.. وكل سنة وانت والاسرة الكريمة بخير
ما عاجبني شئ للدخول الصريح صراحة
فشخصيا مشداخل حاجة جديدة هذه الشمعة
16-06-2015, 01:13 PM
Mo3Ty
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed_arch2003
يا استاذ معطي فين المرونة امال
ده موفينج ازرق حبيبنا مش هيخزلنا ان شاء الله
لو كان الموفنج الاخير يامحمد كنت حدخلها وش وحبقا مرن معاها
كدة الان مشصريحة معايا.. حضطر انتظر
16-06-2015, 01:14 PM
Mo3Ty
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Muhammad Hilme
طيب كده فرصة شراء على الاسترلينى دولار لان الشمعة اخترقت الموفنج الازرق الاول؟
مشجاية معايا اووي ياحلمي انا عارف انه بيطلع
بس مدتنيش شخصيا دخول صريح :no3:
16-06-2015, 01:15 PM
Mo3Ty
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة marou49
حلو كدا شكلي عبقري ,, ما شاء الله علي :boxing:
يالعبك :18:
16-06-2015, 01:15 PM
saiko07
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mo3Ty
عملة نقطة زيادة فى اللو ياعمرو
عشان كدة حتى مردتش ادخل.. كدة مش انسايد
أنا دخلتها علشان مرتده من الأزرق بقولنا ممكن نتنازل عن بعض المثاليه في الشمعه
مدخش الصفقات دي تاني أفضل ؟
16-06-2015, 01:15 PM
ghassan_qu
1 مرفق
يورو نيوزلندي للمراقبة
16-06-2015, 01:16 PM
jbryns
اللهم نعوذ بك ن ستوب يارب
ستوبين في يوم واحد - اللهم اراف
:hands:
16-06-2015, 01:16 PM
dodo1122
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mo3Ty
لو كان الموفنج الاخير يامحمد كنت حدخلها وش وحبقا مرن معاها
كدة الان مشصريحة معايا.. حضطر انتظر
لازم نفهم يا شباب ان العمل مع معطى
تاديب وتهذيب واصلاااااااااااااح
16-06-2015, 01:16 PM
mohamed_arch2003
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mo3Ty
لو كان الموفنج الاخير يامحمد كنت حدخلها وش وحبقا مرن معاها
كدة الان مشصريحة معايا.. حضطر انتظر
بس انا دخلت عليهم المجنون والكيبل
اطلع ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟
بص انا هسيبهم ولو نزل اخره هينزل للموفينج التاني ويرتد ان شاء الله وهو قبل الاستوب يعني مش هخسر حاجة ان شاء الله
واديني بتعلم
16-06-2015, 01:19 PM
mohamed_arch2003
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dodo1122
لازم نفهم يا شباب ان العمل مع معطى
تاديب وتهذيب واصلاااااااااااااح