هى مشمستفذة اوووي يامارو
بس خلينا ننتظر الاغلاق
Printable View
شكرا جدا يادودو على سؤالك
وشكرا استاذ معطي على سؤالك انا بخير والله الحمد لله
لكن كان عندي شغل في خارجي في موقع برة المكتب فمكنتش متابع
وده العشم فيكم والله اخوة بنسأل على بعض لما نغيب ونقلق على بعض
شكرا لكم جزيلا
استاذ احمد معطي صار فيه تداخل في الموفنجات على الخروف ممكن تشرحلي كدا عادي ولا لا
** ادارة الصفقة هى من ادوات نجاحي فى ((طريقتي)) وهى فن ضمان اكثر ربح واقل خسارة
** ببساطة اقوم بفتح هدفين .. الهدف الاول بيبقا حوالي 50 نقطة... والهدف الثاني حوالي 150 نقطة.. وبستوب كما تحدثنا سابقا لا يزيد عن 75 نقطة
** عند ضرب الهدف الاول اقوم بتقريب الستوب لنقطة الدخول .. وبذلك اكون ضمنت اول ربح وهو حوالي 50 نقطة .
اريد ان افهم هذه لو سمحتم
الكيبل والمجنون بتتكون عليهم انسايد بار و الله اعلم
لو فضلت كده هدخل
علشان اعوضلكم خسارة النهاردة
إيه رأيكم فى الأسترالى كندى
للمراقبه
الاسترالى نيوز
الاسترالى كندى
الملف المرفق 436854
////// فرصة !!!!
فرصة على الكيبل والمجنون والله اعلم
انا داخل وش بعد ارتداد 10 نقط
الازواج الرئيسية معانا كدة انا مشايفلهم دخول كامل ومحترم
حفضل عدم الدخول