هههههههههههههههههههههه
الذبابة
هششتهاااااا
فطارت
اااااه
فطارت
Printable View
شوفو الاسترالي ين رايكمم ؟ ؟ شراء ؟
قوينا يارب
انا كمان فتحت موضوع للمسابقة
حد بقى يقولى
يعنى انا دلوقتى هعمل توصيات ولا انا هشرح اسلوب الصفقة اللى عملتها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لاجديد مع شمعة الساعة 2
ايه رايكم في اليورو نيوزيلندي شراء
اممممممممممم لا شئ صريح عندي
اليوزي قفلها دوجي يعتبر
كدة حاخد بقية اليوم ريست خلاص
واضح ان مكسب امس واني اطولت فى القعدة خلاني مرهق النهاردة اكتر
يلا الحمد لله.. شوفوا بس فيديو الويبنار والتقي معكم على خير مرة اخرى:eh_s(7):
بص بقه على عملات الباوند .. بالذمه مش حاجه تغييييييييييييييييييظ
الصفقات اللى دخلناها الصبح و ضربت الاستوب رجعت أهه بترد تانى و تظبط نفسها
أنا قولتها هى إستنصاد
:0006::0006::0006::icon8::icon8::icon8::bomb::bomb ::bomb::jumpon::jumpon::jumpon: