ولا انا اخي عبد الله
مازالنا نترقب
Printable View
صحيح اختي اولا بالنسبة لتقاطع لم يتم بعد البارحة كانت هناك فرصة وكان بداية التقاطع وقال لي الاستاذ انت قلتها بداية التقاطع يعني لا مشكلة هنا في الموفينجات وبالنسبة لشمعة اغلقت فوق الموفينج الازرق تعتبر فرصة قوية كما قال الاستاذ من الفرص الامنة وننتضر التصحيح من الاستاذ
والله بوظتلنا اعصابنا ياسمير بسببك
وفى الاخر طلعت بالديمو ههههههههههههههههه
حرااااااام عليك والله
طيب برجاء برجاء التعامل ياسمير بالديمو كانوا لايف بالظبط
يافرحتي بدخولك فرص كتيرة بس بادارة راس مال غلط
اديكم شوفتم النهاردة الدنيا لو عكست حتبوظ الحساب لو صفقات كتيرة
ممكن ردك هنا اخي احمد ,,,
https://forum.arabictrader.com/t2213...ml#post2951023
اريد معرفة كيف انزل الموفيج افيرج الخطين الازرق والخطين الاحمر
عليكم السلام
اهلا يافاطيمة.. كدة ايوة انتي وصلت لاول خطوة زى ما شرحتلك على الواتس
انك تتابعي معانا هنا افضل .. عشان هنا كلنا بنتجمع وبتناقش وبنساعد بعض فبيبقا افضل على الاقل فى النفسية بدل العمل الفردي
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :
دلوقتي عليكي الاتي
الانتقال للفهرس من هنا
https://forum.arabictrader.com/t221331.html#post2937100
:::::::::::::::::::::::::::
وهما حتلاقيهم 5 خطوات
اول 3 نظري
والاثنين الاخار فيديوهين اسمعيهم على الاقل مرتين
وسجلي استفسارتك واكتبهلنا هنا واحنا معاك لغاية ما تفهمي كل شئ وتعرفي تتداولي لوحدك باذن الله
ساموووووووووووووو عليكو
انا جيت
ايه ده اغيب عنكم شوية الاقيكم ضاربين استوبات
ينفع كدة يعني
هو الواحد لازم يعمل كل حاجة بنفسة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ههههههههههههههههه
معوضين ان شاء الله
طبعا يا رياسه ... أنا واخد بالى جدا و مركز جدا و عارف إن شاء الله أنا هعمل إيه أول ما أبدأ ع الحقيقي
أنا بس بتدرب على كل حاجه و أى حاجه و أى موقف و بجرب كل الأفكار اللى ممكن تيجى فى بالى عشان أفلتر الدنيا و أبقى عارف بالظبط إن شاء الله أنا هعمل إيه و مش هعمل إيه
ومن ضمن الخطوات استاذ احمد اعرف كيف انزل الموفينج