ملناش دعوة ياوسيم
ماهو في ايام حتيجي فى صالحنا باذن الله وحتتحققلنا الهدف الثاني
لو ركزنا بالاخبار مشحندخل خالص خلي بالكم
Printable View
اعتقادي
الكيبل في ستوب
ا/ معطى اظن كده الازواج المعتمده مفيش عليها فرص دلوقتى
ممكن ندور فى باقى الازواج ؟
اعتقادي في فرص شراء كويسه جايه على ( الكيبل و اليورو و المجنون ) بس لازم يمكن نستنا مفتاح دخول
حد موافقني الرأي
الحمدلله انا دخلت بيع على اليورو باوند زيما قلت لكم وماحدش سمعني لان دي الصفقة الوحيدة الي كنت مقتنع بيها نظرا لاغلاق شمعة الساعة 9 بتوقيت السعوديه وارتدادها تحت الموفينج 100 وخرجت ب 15 نقظة مكسب وجريت ههههههههههه
اه كدة الكيبل ضرب ستوب عندي ايضا
الحمد لله على كل حال
يوم انعكاسي رهيب . مشوفنهوش من 3 اسابيع من اول ما بدأنا مع بعض
حتى يوم ضرب الستوب فى الكيبل فى اول اسبوع مكنش كدة ههههههه
يلا الحمد لله على كل حال
كدة ثاني يوم من 3 اسابيع يضربنا ستوبات
اكرر هذا درس للجميع ان السوق ملهوش كبير..ومستحيل نكسب علطول
وان الصفقات الخضراء عمرها ما حتبقا مستمرة
واكرر على اهمية ادارة راس المال للحفاظ على اجمالي المحفظة موجبة باخر الشهر
............................................
والان ما في شئ عادي خالص نكمل بنفسيتنا هادية ونرجع ننتظر فرص جديدة من الموفنج الازرق لو اتكونت صريحة
متابعة للقطر
انا شخصيا الهدف تحقق فلا دخول
الملف المرفق 436846
لو الشمعه دى قفلت فوق الأزرق الأول شراء ؟؟؟
انا والله نزلت الاستوب تحت التراند الكيبل
معطى ... بص كده ع الملكى ... هو مش ممكن نبص ع البرايس أكشن بس و بلاش موفنجات ؟؟
:boxing:
اريد استراحة
:ohmy:
المجنون و الكيبل
:0006:
انا فى حاجات كتير مش مفهومه عندى فى الطريقه وحاسه انى اتشتت
الملف المرفق 436847
اعتقد في فرصه كويسه انشاء الله بتكون على المجنون
في انتظار تكون بريس اكشن لتأكيد الدخول