حذاري الدولار ين الشموع بعيدة عن خط الترند
Printable View
ياجماعة الدولار ين اساسا الموغنجات متداخلة يعني تذبذب مفيش دخول ايا كان المفتاح
الملكي
شمعة بين بار في اتجاه الترند
مفتاح دخول
صباح النور عليكم جميعا وكل عام وانتم دايما بخير
دخلت بيع علي AUDCAD
شراء GBPUSD
الكيبل اقؤب الى شمعة دوجي كانها شمعه حيرة لا ارى دخول عليها
كذلك القطر بن بار بين الموفنجات لا دخول
[QUOTE=dodo1122;2952980]
صباح النور عليكم جميعا وكل عام وانتم دايما
بخير[/QUOTE
]صباح النور عليكى يا دود
كل سنه وانتم طيبين فى شهر الخيرات ويارب يكون شهر اخضر عليكم وملى بالارباح
اخوان تم دخول GBPUSD نتمنى يجيب الهدف
لو الواحد فاتح صفقه ونسى يحط الاستوب لوز او التيك بروفت والنور قطع او النت قطع يعمل ايه
صفقه AUDCAD إيه رايكم فيها
علشان فتحت بلوت كبير في الشركه الثانيه بدون قصد والخساره هتكون كبيره جيداً
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
واسعد الله صباح الجميع بكل خير
ورمضان مبارك على الجميع
لا دخول صريح قدامي ياشباب
يفضل عدم دخول شئ
الملكي قفل فوق الخط
والقطر لمس من فوق