المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Michael Mikhail
صباح الخير للجميع
كل سنة وانتم طيبين ....ورمضان كريم
اسمحولى متابع جديد معاكم . انا كنت متابع على الفيس بوك فقط
انا لى كام ملاحظة بعد اذنكم ويا ريت المتمرسين على الطريقة يفيدونى
هل يفضل الدخول على الازواج اللى عليها اخبار بعد فترة قصيرة ( يعني مثلا الباوند عليه اخبار بعد شويه)
هل ستوب 60 نقطة ثابت على كل الازواج . لان مثلا حركة اليورو دولار غير حركة اليورو نيوزلندى ؟
مفروض الدخول الساعة 9 بتوقيت القاهرة . ولكن ارى بعض الاعضاء يدخلون الساعة 8 . ايهما افضل
شكرا لكم