لو ظل اليورو على الشكل الحالي ف يعتبر مفتاح دخول رائع
15-06-2015, 10:42 AM
saiko07
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mo3Ty
لا مفتحش الا الساعة ياعربي
هى شمعة اغلاق 9 ده الى قصدي عليها
بص متاخدهاش عامة بالاسم
زى ما قولت بالامس بالويبنار اخدها اكتر بمعناها هى حصل فيها عملت شرائية قوية واغلاقها محترم شرائي
ومخترقة الموفنج
أعتقد فيه منطقة عرض فلن يستطيع الاسمرار أكتر من كدا في الصعود ما رايك ؟
15-06-2015, 10:43 AM
Eman Kassem
متابعه على المجنون
15-06-2015, 10:43 AM
Mo3Ty
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboyosf75
السلام عليكم ،، صباح الخير عليكم جميعا ،،
استاذنا معطي ،، عندي استفسار ،،
مش الشمعة الهامر بتكون طول ظلها مقارب لطول جسمعها ،،
لأن الشمعة اللي انت استعملتها كمفتاح دخول هي شمعة صاعدة محترمة عادية ،،
أرجو التوضيح لو تكرمت ،،
عليكم السلام يا ابو يوسف
طيب عشان مندهوش اسم عشان متتلغبطوش
زى ما قولت امبارح بالويبنار شمعة واضح فيها عمليات شرائية ومخترقة موفنج ومع الترند
15-06-2015, 10:44 AM
عربي عربي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mo3Ty
لا مفتحش الا الساعة ياعربي
هى شمعة اغلاق 9 ده الى قصدي عليها
بص متاخدهاش عامة بالاسم
زى ما قولت بالامس بالويبنار اخدها اكتر بمعناها هى حصل فيها عملت شرائية قوية واغلاقها محترم شرائي
ومخترقة الموفنج
تمام ياستاذ
15-06-2015, 10:44 AM
Mo3Ty
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed sokar
صباح الخير الواحد اسبوع جرين على طول الخط ان شاء الله
معلش انا ليا سؤال ازاى اظبط الساعه فى المنصة الملف المرفق 436682
صباح النور يامحمد
توقيت المنصة مبيتعدلش ده كل شركة ولها توقيتها
عشان كدة قولت نوحد على fxdd ونفذ لايف على اى منصة وقتها
حبيبنا أستاذ معطي
كنت مسجل معاكم في الوبينار ولكن لظروف عائلية لم أستطع الحضور
معقول كان معاك فوق ال150 مستخدم ولا واحد فيهم سجل الوبينار ؟؟
رجاء خاص لو في تسجيل تضع لنا الرابط وأكون لك من الشاكرين
والله في 3 كتبلنا انهم سجلوا الويبنار
انا منتظرهم يرفعوا ويرسلولي او يضعوا رابطها هنا حتى
15-06-2015, 10:49 AM
loly
شكرا استاذ معطي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mo3Ty
صباح الخير يالولي.. نورتي الويبنار امس
لا اكيد الى بنشتغل عليه لايف
15-06-2015, 10:49 AM
Mo3Ty
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وسيم محمد
صباح الخير يا اهل الخير ويا احلى ورشة :)
هل يوجد فرص اخواني ؟
صباح النور اخي وسيم
حاطين معلق شراء على اليوزي اسفل اغلاق السابقة
15-06-2015, 10:50 AM
Mo3Ty
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jbryns
لو ظل اليورو على الشكل الحالي ف يعتبر مفتاح دخول رائع
بالظبط اخي جبور.. ونشوف اغلاق النهائئ عشان نتأكد
15-06-2015, 10:51 AM
dodo1122
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mo3Ty
اليوزي تعتبر هامر مشابتلاعية.. بس كويسة عشان فيها عمليات شراء واضحة وظلها العلوي مشكبير+ اخترقت الموفنج الاحمر
ما انتي عشان مجضرتيش امبارح الويبنار يادودو انا شرحت الملاحظات الى بتقعوا فيها ده
والله يا معطى انا زعلانة جدا لانى مقدرتش احضر وحاولت ارتب واحضر واظبط مواعيد بس للاسف مكنليش نصيب
انا عارفة والله انى خسرت كتير انى محضرتش
بس على العموم انتا معنا
يعنى مفيش خسارة باذن الله
ربنا يخليك لينا معطى