صباح الخير وكل سنة وانتم طيبين جميعا
بشكرك يا استاذ احمد لانى بدأت استفاد واتعلم منك انا سجلت فى المنتدى والله عشان اتابعك واتعلم فى الورشة من كام يوم بس حبيت ابدأ بقى اشارك معاكم وبهنيك على الويبينار الرائع امس بص باختصار انا والله العظيم فرحان جدا وصاحى بدرى عشان اكون معاكم دايما ان شاء الله وانت انسان ومعلم رائع والله ويلا بقى كله يرحب بيا هههههههه

