صباح الخير يا احلر الناس
Printable View
صباح الخير يا احلر الناس
ياجماعه اركب الموفنجات ازاي
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:doh:
صباح الخير سمير انتا كمان صاحى متاخر زى معطى وزى محمد هايسرى عليك نفس الجزا
رمضان مبارك عليك وعلينا جميعا وعلى الامة العربية باذن الله
وياااااااااااااااااااااارب يكون رمضان السنة دى افضل من اى رمضان فات
ونحقق فيه كل اللى بنتمناه وياااااارب يغفرلنا ويجعلنا من عتقاء شهر رمضان
كل عام والجميع بالف خير يااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب
السلام عليكم جميعا اخيراً ممكن أقول بدأت افهم يعني ايه تداول بأسلوب منظم ودخول شبه مؤكد مش عشوائي زي ما كنت في السابق جزيل الشكر والتقدير للمجهود الرائع للأخ معطي وكل الاخوة المشاركين بالورشه جعل الله جمعكم جمعا مغفورا ورزقا موفورا ان شاء الله.
السلام عليكم وصباح الخير جميعا
الشمعة الابتلاعية على القطر تعتبر فرصة صحيحة ..؟؟
وسؤال يا معطي امتى هينزل تسجيل الويبنار والله متضايق لاني مبارح ما حضرت لان النت كان تعبان وما رضي يفتح البرنامج ..؟؟
مش فاهم يدوي وازاي موفنج 100 هاي linear weighted
موفنج 100 لو linear weighted
موفنج 21 هاي linear weighted
موفنج 21 لو linear weighted
والله منا فاهم يعني انا دلوقي فاتح البرنامج قدامي اخش منين
و الله الويبنار منور بك يا استاد احمد
و شكرا على كل المعلومات
استطعت تصحيح بعض المعلومات
لم افهمها
الحمد الله
منور
:asvc: